Ja. In die zin dat mijn man op kamp gaat met zijn klas de komende week en ik dus alleen ben met de kinderen. Dat wordt s ochtends voor t werk vooral dus ff druk, aangezien er ook nog n hond is die uit moet. Val je s avonds wel eens in slaap op de bank?
Meestal loopt ik een tijdje op mijn tandvlees en dan word ik ziek. Ik ben niet goed met stress. Als je een half jaar betaald verlof zou krijgen (en je partner ook), wat zou je dan met die tijd doen?
Genieten van de tijd samen met de kids Op vakantie gaan... Wat staat er vandaag allemaal nog op je planning?
Ik was te laat van huis gegaan en daardoor iets te laat bij een afspraak. Heb toen gezegd dat ik vast zat in het verkeer. Wat is het belangrijkste op je bucketlist?
Dat mijn zoon ging praten, dat we een gesprek konden voeren en dat we elkaar begrepen. Wat is je mooiste herinnering?
Naar een groter stuk grond aan de rand vd stad verkassen en daar een dagcentrum oprichten waar mijn eigen zoon kan wonen en naar school kan samen met andere kindjes die nergens anders terecht kunnen. Als je superheld was, welk talent zou je dan hebben?
Dat ik mensen teveel kansen heb gegeven die ze eigenlijk niet verdienen. Stel je mag 1 dag alles doen wat je hartje begeert, wat is het eerste dat je kiest?
Leuk dagje met vriendinnen; shoppen, wijntjes drinken en lekker uiteten! Welke serie vind jij echt geweldig?