Een dansje, of een lied zingen, of gewoon even gek doen. Waarmee kan je partner je heel erg blij maken, maar weet hij/zij niet?
Ik heb nu geen partner. Wel 15 jaar een gehad. Hij kon mij heel blij maken als hij in het weekend vroeg eruit ging voor de baby en zei blijf jij nog lekker liggen. En ik hem dan lol hoorde hebben samen met de kleine beneden Wat zou je graag voor werk doen als je het voor het kiezen had? (Ongeacht opleiding oid)
Demi Moore als lijkt ze geen meter op mij. Wat zou je graag willen kopen, maar daar heb je het geld niet voor.
Ik kan echt niks bedenken wat ik zou willen hebben... een ander huis misschien? En dat eigenlijk niet eens. Tijd, daar zou ik wel meer van willen hebben, maar dat kan ik me dan weer niet veroorloven. Van welke slechte eigenschap zou jij in 1 klap genezen willen zijn?
Vandaag een poort verkocht, boodschappen gedaan en gezwommen met mijn zoon. Straks even vioolspelen en vanavond naar de sauna. Morgen op kraamvisite, de rest weet ik nog niet. Wat is je top 3 reisbestemmingen (als tijd en geld geen issue was)?