Harde geluiden, opdringerige geluiden. Ik ben extreem gevoelig voor geluiden. Zo extreem dat ik bepaalde situaties ontwijk. Wat probeer jij te ontwijken?
The Lord of the Rings Met welk overleden persoon zou je graag nog een gesprek willen hebben, als dat zou kunnen?
Gertrude Stein. Lijkt me zo'n interessante, inspirerende figuur om te spreken. Ik vind het al mooi om over haar te lezen. Of Nietschze! Of Cleopatra! Er hebben zoveel fantastische mensen geleefd.... Wat voor iemand zou jij in een volgend leven willen zijn?
Dan zou ik wel eens willen ervaren hoe het is om een bekend persoon te zijn. Als je 1 dag terug kon naar een gebeurtenis in je leven, naar waar zou dat dan zijn?
hoe kil en egoistisch ze hier zijn(in vergelijking met andere landen waar ik gewoond heb) Is er iets wat je moet regelen maar wat je steeds opschuift omdat je er geen zin in hebt?
Zo oud als ik nu ben. Ik heb niks met leeftijd, dus ik verlang niet naar een bepaalde leeftijd. Wat zou jij willen veranderen aan je woning als geld even geen issue was?
Ja op een bepaalde manier wel. Ik denk dat er nieuwe zielen en oude zielen bestaan. Wat vinden anderen jouw meest irritante eigenschap?