Verhuizen naar een beneden woning, part time blijven werken, veel reizen en vermogen opbouwen Zou jij ander soort werk willen doen?
Blauwe gordijnen en accessoires, gecombineerd meg lichtroze, taupe en wit. Wat heb je als laatste gekocht?
Een geweldig mintgroene salontafel! Ben er helemaal verliefd op. Ben je wel eens in aanraking gekomen met de politie?
Nee, helemaal niet. Wij hebben sowieso geen televisie, dus ik kijk alleen dowloads/Netflix. Het nieuws hoor ik alleen op de radio. Welk liedje zegt iets over jou?
Whitney Houston - The Greatest Love of All. Ik heb er lang over gedaan om mezelf te accepteren zoals ik ben. "Learning to love yourself is the greatest love of all". Helemaal waar! Ben in de puberteit ontzettend gepest met mijn kleine lengte. Heb mijn lichaam daarom een tijdlang werkelijk gehaat. Viel elke avond huilend in slaap en wilde zo graag wat groter zijn.... Ben jij een waaghals?
Nu niet meer zo, maar vroeger als kind/ puber heb ik toch best riskante dingen gedaan, ben met de jaren toch iets wijzer geworden hihi/ Jammer alleen dat mijn 13 jarige zoon ook deze genen heeft meegekregen Zou je je eerst echte liefde nog een keer willen ontmoeten?
Het geduld wat ik heb met mijn kinderen (niet dat ik het nooit eens verlies overigens.. ). Qua uiterlijk mijn jukbeenderen en taille. Wat is je favoriete seizoen?