Ik ben niet zo van de spellen, maar dan kies ik toch voor monopoly. Wat staat er nog op jouw bucket list?
Eigenlijk geen (kijk series) maar als ik moet kiezen dan Een dubbeltje op z'n kant Welk kledingstuk draag jij het liefste?
(edit, ik ben te laat, mijn antwoord was Wie is de Mol) ik draag het liefst mn joggingbroek :O Wanneer heb je (en in welke situatie) voor het laatst in een hotel overnacht?
Leuk topic btw September 2016 sliep ik voor het laatst in een hotel vanwege een Triathlon. Wat is je favoriete liedje?
Het laatst toen ik een jaar of 8 was, we waren op de vlucht voor mijn vader...een niet zo'n leuke man laat dat duidelijk wezen. edit. woops te laat favo liedje is Michael Jackson Thriller. Wanneer heb je voor het laatst uitgeslapen tot 12 uur?
Sesambotje (onder de bal van je voet) faliekant doormidden. Gestruikeld over rotsen. 3mnd later pas achtergekomen. Kan nooit meer hakken aan, verder is het ok. heb je een auto en zo ja wat voor auto?
Ik heb momenteel een Seat Ibiza. Edit te laat: mijn lievelingsrestaurant is Grieks. Beoefen je een sport? Zo ja, welke?