Nee, beschermend wel, maar niet overbeschermend. Klopt de gemiddelde omschrijving van je sterrenbeeld bij jou?
Ik ben een steenbok en klopt redelijk maar veel dingen herken ik totaal niet. Van welke keuze in je leven heb je spijt of zou je willen terugdraaien?
Nou, eigenlijk niks... zit al een tijdje te denken wat ik terug zou willen draaien.. maar nee.. Tuurlijk heb ik ook wel verkeerde dingen gedaan, maar heb nergens spijt van. Het heeft me gevormd tot hoe ik vandaag de dag ben. Wat draag je vandaag?
Niet in de zin dat mijn 'ziel' dan zou losraken van mijn lichaam en het al dan niet bewuste bestaan op een andere plaats zou voortzetten, nee. Wel in de zin dat mijn lichaam zal composteren en dat er weer andere organismen uit zullen voortkomen. Ik ben me er wel bewust van dat ik deel uitmaak van een kringloop van materie. Ik zou ook best graag begraven worden en dat er dan planten op mijn graf groeien bijvoorbeeld. Heb jij een slechte eigenschap waar je jezelf voor schaamt?
Ik ben een enorme driftkikker (a la peuterpuberteit driftbuien) Wat vind je de mooiste karaktertrek van jezelf?
Hondenmens, maar ik heb er zelf geen. Het is eigenlijk een beetje tegen mijn principes om voor de lol een dier in huis te halen, maar we overwegen wel een hulphond voor onze zoon. Wie of wat mag er van jouw snel van de televisie verdwijnen?
Gisteren zag ik een programma waarin (vond ik dan he) hele vervelende dames zaten. Zal wel zoiets als topmodels of weet ik veel wat zijn geweest. Dat soort programma's gelijk van de buis wat mij betreft. Waarover voel jij je schuldig
Nee. Ik verheug me enorm op sinterklaas! Kerst heb ik niks mee, maar ach, het hoort er bij. Zou jij met jezelf bevriend kunnen zijn?
Ik heb geen idee. Of ik zou heel moe worden van mijzelf. Of ik zou een maatje hebben om alles mee te doen wat ik leuk vind en samen elkaar de oren van het hoofd kletsen. Ben je een ochtend mens?
Tussen 22:00 en 22:30, ik moet namelijk om 6 uur weer opstaan. En ik ben wel een ochtendmens, dus vroeg naar bed gaan is geen probleem voor mij Met welke beroemdheid zou je wel een dagje willen ruilen?
JK Rowling! (En dan het liefst de dag dat de History of magic documentaire werd opgenomen ) Wat voor soort cursus of studie zou je graag willen volgen?
Denk een vervolgopleiding.HRM. heb net voor mijn werk een HBO (bachelor) diploma gehaald op het gebied van HRM, daar zou ik de vervolgopleiding wel van willen doen Heb je het idee dat je alles uit het leven haalt?