Pfoee, denk een week geleden met een vrouw van de Nursery van V die ik echt niet moet. Zo’n aanstellerig mijn dochter is geweldig type. Hoevaak heb jij geplast vandaag?
Ik zit ‘in between’ series. Heb net When Calls The Heart gekeken en zoek nog iets nieuws. O ja, bij Once Upon A Time ben ik halverwege het laatste seizoen op Netflix. Maar ik kan me er niet toe zetten om verder te kijken. Hoeveel oliebollen heb je al gegeten deze jaarwisseling?
Nee vind ik echt zonde van mijn geld. Ik kijk wel naar dat van de buren Hoeveel oliebollen heb jij al gegeten?
Ja, mijn vakantie is voorbij... werken dus. Als je zelf een nieuwe feestdag mocht bedenken, wat voor feest werd er dan gevierd en hoe? En op welke dag valt de nieuwe feestdag?
Ik vind het wel tijd worden voor een feestdag voor vrouwelijke wetenschappers. Dag zou dan worden 17 augustus. De geboortedatum van Margaret Hamilton. De vrouw die de code (computercode) schreef voor Het Apollo programma (oa de maanlanding), op papier. Wanneer heb jij voor het laatst heel erg gelachen?
Nu, pyjama-broek, topje en badjas. Overdag vandaag: donkergrijze skinny, groene trui en cognackleurige enkellaarsjes. Welke film heb je zo vaak gezien dat je sommige scènes kan meepraten?
Nee... Heb nog verlof.. en verder geen verplichtingen deze week Wat voor schoenen draag je het liefst?