Op dit moment niet, maar als ik wat ben afgevallen wil ik het hardlopen weer oppakken. Wat is je favoriete herinnering uit je jeugd?
Ik heb geen echt idool. Er zijn wel mensen die ik bewonder omwille van wat ze hebben betekend voor anderen, onze vooruitgang of de mensheid in het algemeen. Hoe/waar vind jij je rust?
niet eigenlijk. Als mijn zoontje een weekend uit logeren is en ik vantevoren al een opgeruimd huis heb. dan kan ik wel wat ontspannen maar niet echt. Alhoewel snorkelen op mijn favo eiland dan weer WEL zoden aan de dijk zet. welk deel van het land/de wereld woon je?
Mensen die roddelen of asociaal/ oneerlijk gedrag laten zien en mensen die vreemdgaan. Wat is je mooiste herinnering
Dat ik niet verder ben ga studeren na m'n MBO opleinding. Het studeren is nu zoveel moeilijker Welke serie/film zou je heel graag nog eens voor de eerste keer willen kijken?
Ik dacht: Shit ik moet werken! Waar kun jij echt niet zonder? (dan heb ik het niet over personen maar over dingen, apparaat o.i.d.)