Professioneel knutselaar/docent hogere knutselkunde Als ik daar toch eens de hypotheek mee kon verdienen! Ben dat een paar jaar geweest, maar toen kwam mijn functie als creatief docent in gedetineerdenonderwijs te vervallen. Waar krijg je het liefst complimenten voor?
Over mijn capaciteiten als moeder. Wat is het laatste geweest waar je eigenlijk te veel geld aan hebt uitgegeven maar gewoon móest hebben?
Mn telefoon! Kost me nog iedere maand te veel. Van welk kledingstuk heb je het meeste spijt van de aankoop?
Zo'n leatherlook broek, met coating. Vies zweetding is het, en hij plooit heel erg op mijn bovenbenen. Welke goede voornemens heb je al kunnen doen dit jaar?
Warmer weer Tuinkussens naar buiten, decoratie uit de kast, s'avonds buiten zitten, zomerjurkjes.. heerlijk! Hoe zou jij jezelf omschrijven in drie woorden?
Koffie. Er gaat geen dag voorbij zonder koffie. Wat zou je eens GOED uitgezocht willen hebben? (Op wat voor gebied dan ook)
de speelgoedkast hier want tis een puinhoop maar kom er steeds maar niet aan toe. waar zou jij naar emigreren als je kon?
Biefstuk biefstuk en nog eens biefstuk Maar mag helaas niet vanwege mijn zwangerschap Wat zou je cosmetisch gezien aan jezelf willen veranderen.