Canada Je zit uit je raam te kijken en je ziet hoe 1 van je buren de spiegel van een andere buur eraf rijdt en geen briefje achterlaat. Doe je daar iets mee?
Naar de VS (wens gaat snel in vervulling want we gaan in november!) Zou jij stiekem willen emigreren?
Haha we waren tegelijkertijd, of ik had niet ververst... Ja, ik kan heel slecht tegen onrecht. MAAR ik heb dan ook lieve buren waartegen ik dat zou durven zeggen. Als het niet veilig voelt dan weet ik niet wat ik zou doen. Zou je willen emigreren?
Ja, ik denk daar wel eens aan. Dan zou ik willen emigreren naar een Scandinavisch land, denk ik. USA trekt mij ook, maar daar de gezondheidszorg zo vreselijk ruk, dat zouden wij financieel niet overleven. Scandinavië lijkt me fijn en ruim en rustig, mooie natuur, koel klimaat. Wat zou volgens jou een vak moeten zijn op school, wat het nu nog niet is?
Koken! Heel belangrijk dat kinderen dat leren en dan ook waar het eten vandaan komt. Als je een superkracht kon hebben, welke zou je dan willen hebben?
Nee. Maar ik vind het Engelse woord 'ointment' wel heel lelijk. Vooral wanneer het wordt uitgesproken door een Australiër. En dan in het bijzonder als de Australiër het gebruikt in de zin: "This is an ointment for a dry vagina. It's a dry vagina ointment." Als je het accent een beetje kent, snap je het. Anyway. Als je morgen een kop koffie en een gebakje mocht gaan nuttigen met een forummer, welke zou je dan kiezen?
Met jou, lumi en winter30! (Overigens helemaal eens met ointment. Moist vind ik ook zo'n woord, brrr) Van welke babynaam krijg jij echt de kriebels, terwijl het eigenlijk een hele normale naam is?
Een simpele boterham met lekker beleg (pindakaas, kaas, rookvlees, hagelslag, maakt eigenlijk niet zoveel uit, ben ècht een brood-fan ) Wat is jouw grootste miskoop geweest qua baby-spullen en waarom?
Het bobike fietsstoeltje. Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest over een product. Bandjes sneden in zoons nek, bandjes lieten los en uiteindelijk is het ding gewoon gebroken na anderhalf jaar . Gewoon stuurtje van het zitje gebroken! Totaal onveilig, peperduur en best geteste stoeltje geweest... nou het was gewoon troep als je het mij vraagt. Wat vind jij de leukste kerstfilm?
How the Grinch stole Christmas Wat is het meest bizarre wat je de afgelopen tijd gelezen/gehoord hebt?
Ja mijn ramen die nodig moeten worden gezeemd. Naar welke periode in je leven kan je weleens terug verlangen