Minder nadenken over praktische toepassingen en wat meer over het doorontwikkelen van een visie. Wie zou de interviewer zijn in het grote interview dat je geeft over je leven en de dingen die je bezig houden?
Jeetje wat een lastige vraag, zou het echt niet weten hoor. Telt dit als antwoord? Wat zou je willen worden als alles mogelijk was?
Moeder van een meisje (ben echt de meest gelukkige moeder met mijn zoon en wil hem niet inruilen voor een meisje maar dromen mag...toch?) Wat zou je willen zeggen tegen Mark Rutte als je hem tegenkomt?
Ik heb hem wel eens ontmoet op mijn werk en ik heb op mijn tong zitten bijten. Ik weet niet precies wat ik nu tegen hem zou zeggen als ik een vrijbrief had om te zeggen wat ik wil. Misschien zoiets als: jij bent absoluut niet mijn vertegenwoordiger. Om netjes te blijven en omdat ik het gevoel heb dat alle inhoudelijke opmerkingen toch die aardappel in niet in komen. Waar ben jij supergoed in?
met mijn ouders op pad die deze week op bezoek zijn vanuit het buitenland, vooral mijn vader die slecht ter been is. had je vandaag last van de regen?
Als je 18 bent, ga dan naar Engeland en versier Ed Sheeran. Oke en nu serieus: Geen relatie aangaan met (naam ex), dat wordt 1 bak ellende. Heb jij al pepernoten gegeten dit jaar?
Ja, 2 zakken chocolade pepernoten Welk speelgoed van vroeger zouden ze terug moeten brengen volgens jou?
7.45 uur. Maar kan al een paar nachten niet slapen. Heb je weleens iets gestolen toen je een kind was?
Niet echt, maar toen afgelopen jaar een hartruis werd vastgesteld kreeg ik wel even kriebels. Overigens was dit onschuldig na nader onderzoek en moet ik ik dit gewoon af en toe laten controleren. Welke tekenfilm kon jij vroeger steeds opnieuw kijken?