462. Deze sommen lukken wel, maar vermenigvuldigingen kan ik niet uit mijn hoofd. Heb je weleens op een rommelmarkt gestaan om spullen te verkopen?
Alleen als kind, bij de rommelmarkt op onze basisschool Met de kennis/ervaring die je nu hebt, zou je dan eerder of later aan kinderen beginnen als je het over zou mogen doen en waarom?
Ik zou graag eerder aan kinderen hebben kunnen beginnen (dan had ik mijn man eerder moeten leren kennen). Maar objectief gezien denk ik dat ik mijn eerste kind op precies het goede moment gekregen heb. Wat is jouw guilty pleasure?
Ik vind de geur van sigaretten lekker. Ik rook niet en ook nooit gedaan. Nooit een sigaret in mijn mond gehad zelfs. Raar he Om welk klein ding kun jij je onnodig druk maken?
Als tijdens het koken iets niet helemaal lukt of dreigt aan te bakken. Daar word ik dan ineens zo boos om en maak me dan helemaal druk dat al ons avondeten verpest is en ik had er nog wel zo mijn best op gedaan... vaak is t dan alsnog gewoon heerlijk en niks aan de hand. Doe je weleens iets tegen je principes in?
Ja, vaak om anderen te pleasen. Het wordt wel beter naarmate ik ouder word. Heb jij last van wagenziekte?
Dat deze zwangerschap goed gaat (had gisteren een positieve test) Wie heb je al heel lang niet gezien en wil je graag weer zien?
Gefeliciteerd!!! Duim duim duim Gek genoeg, na alles wat hij geflikt heeft, mijn broer. Bij welk liedje moet je huilen omdat je het zo mooi vindt?