Brabant uiteraard. Maar Gelderland staat op een goede 2e plaats. Wat ga je allemaal doen dit weekend?
naar de kinderboerderij en een stukje fietsen voorbereiden op nieuwe baan (lees: zenuwachtig zijn en ff de laatste dingetjes bij elkaar sprokkelen en inlezen) cadeau-ideeën opdoen voor Sint en verjaardag zoontje huishouden gelukkig heb ik ook nog vakantie! wanneer heb jij voor het laatst jouw nagels gelakt?
Een kleine week geleden denk ik, maar het is er ondertussen alweer af. Wat zou jij willen doen wat niemand ooit van je verwacht?
Ik heb niet echt een andere keuze dan te antwoorden met mijn nickname hè? In your eyes dus. Wat voor dekbedovertrek heb je er momenteel op liggen?
In een Disney-film als figurant op een bal. En dan in een mooie jurk synchroon-dansen met alle andere figuranten Of in de mini-serie Pride & Prejudice, daar hebben ze ook kostuums en synchroon-dansjes Wat vind jij het leukste kinderboek en waarom juist die?
Over een mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Moet dit boek tig keer per dag lezen van zoon (zijn lievelingsboek) en het blijft leuk Wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest?
een foto van me dochter met daarop de apps doe ik t meest gebruikt maar wel zo staan dat haar gezichtje enzo niet bedekt is. Als je gratis een auto mag uitzoeken welke zou dit zijn?
Biomedische wetenschappen lijkt me machtig interessant, al lijkt het werk in een lab me op termijn niet leuk. Welk gerecht kun jij het best klaarmaken?
Alles van geer en goor ( dat overdreven lachen en dan vol in de camera kijken.. als ik er alleen al aan denk grrr ) Welk pretpark vind je het leukst?