Water of melk, ligt eraan of het eten pittig is Welk ZP-lid (dat je niet persoonlijk kent) vind jij het leukst?
Wit, we moeten nog aan de woonkamer beginnen (we zijn een week voor geboorte zoon hier komen wonen 1,5 jaar geleden). We zijn nu nog even bezig met dringendere zaken (badkamer, tuin) - dus woonkamer komt nog aan de beurt, ooit Wat is je lievelings bordspel?
Ik ben nu zwanger van de 1e, en geen voorkeur. Het lijk me allebei leuk. Misschien dat ik bij eventueel een 2e kindje voorkeur heb om dan juist een kindje van het andere geslacht te krijgen. Hoeveel paar schoenen heb je?
Een stuk of 20 denk ik, inclusief paardrijlaarzen en dat soort dingen. Wat was het laatste liedje dat je in je hoofd had?
Niks. Echt helemaal niks en ik kan daar soms heel triest van worden. Wat is het eerstvolgende klusje dat je gaat doen?
een wit bloesje van mijn dochter ontkleuren Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Vandaag wandelen en naar de speeltuin met de jongens. Welke eigenschap moet je/een partner aan voldoen.