Ik wil heel graag nóg een kindje. Gezond kind boven alles maar een fijne zwangerschap zou mooi zijn ipv 37 weken overgeven... Wat was je laatste leugentje?
Mijn eigen lijf vanwege verschrikkelijke spierpijn van een aantal cursusdagen. Grrr.. Wat voor beroep doe je en is dit al wat je van kinds af aan wilde doen?
Ik ben een software developer, maar vroeger wilde ik een lerares worden Woon je in hetzelfde land als waar je geboren bent?
Een beetje. Ik vind huisdieren heel leuk. Maar alles wat krioelt en vies/eng is heb ik een hekel aan en sla ik gerust dood. Maar de dierentuin vind ik weer geweldig en in Thailand heb ik ooit een groep wilde olifanten gezien, prachtig. Wat is jouw lievelingseten van de snackbar?
Niet speciaal één land. Wel een land waarin ik de taal in ieder geval een beetje kan lezen en bij voorkeur ook kan spreken. Welk sport die je nu niet doet, zou je graag willen doen?
Zelden. Vind Mario Kart op de Wii wel leuk, maar laatste keer dat ik dat gedaan heb was een jaar geleden denk ik. In een dronken bui. Wat is jouw lievelingsfilm?
Ik kan moeilijk "nee" zeggen. Al leer ik dat met de jaren beter.. Wat is jouw favoriete vakantieland?