Normaal 8 uur per nacht, de afgelopen maand gemiddeld zo’n 4.5uur. Probeer s middags nog een dutje te doen, maar dat lukt meestal niet Hoe laat sta jij doorgaans op?
Als ik moet werken rond half 7. Op vrije dagen/in het weekend rond 8 uur. Ligt er maar net aan hoe laat dochter wakker wordt. Is jouw gezin 'klaar'? Voel je je compleet?
Vanwege mijn leeftijd wel maar ik had graag nog een zoon gehad. Ga je komend weekend iets leuks doen?
Ik ben promovendus (einde is in zicht ) Als jij helemaal opnieuw zou mogen kiezen, wat voor werk zou jij dan het liefste willen doen?
Een taartenshop lijkt mij wel wat, maar talent heb ik niet. Zou ook nog steeds graag docent NL worden. Zit er niet in. Jammer. Hoeveel uur zit jij elke dag op je telefoon?
Als ik naar werk ga dan ongeveer 2 uur. Thuis hooguit 1 uur per dag. Mijn telefoon ligt ook gerust een hele dag op mijn nachtkastje of ik vergeet hem mee te nemen naar mn werk . Mijn tablet is een ander Wat is het volgende wat je wilt veranderen in je huis?
Nieuwe dakkapellen plaatsen aan de achterzijde En als in interieur zou ik onze slaapkamer opnieuw willen behangen en verven. Wat is jouw lievelingskleur?
Weet ik niet zeker, die ligt boven en ik zit beneden op de bank Maar hij ligt in de oplader dus ik denk 100% inmiddels Wat drink je het liefste als je uitgaat?
Het duiveltje op mijn linker schouder zou willen dat ik het in mijn broekzak zou steken. Het engeltje op mijn rechter schouder daarentegen wil dat ik het naar het politiebureau breng. Hoe ziet jouw tuin eruit?
We hebben een veranda aan ons huis vast. En de rest van de tuin is strak met grote grijze tegels en een stukje kunstgras. Achterin de tuin staat nog een witte stenen schuur. Waar zou je direct naar toe willen op vakantie?
Madagascar, zoon vindt die geweldig en ik vind hem stiekem ook nog steeds leuk Heb je schilderijen in huis hangen?