Stel, een vriendin zegt dat je partner vreemd gaat... wat doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe reageer jij?

1. Ik barst in tranen uit: Hoe kan dit? Waarom?

2. Ik wordt woedend: Ik WIST het!

3. Ik wordt woedend: Je liegt! Dat zou hij nóóit doen!

4. Ik geloof het niet: Je vergist je vast.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Same here!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo zou ik het denk ik ook doen!

3. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    toevallig heeft gister avond 1 van me beste vriendinnen verteld dat mijn vriend vreemd is gegaan toen ik zwanger was :( dat is 8 maanden geleden. ik geloofde het meteen en heb em net geconfronteerd en hij bekende.. weet echt niet wat ik moet doen nu al die tijd ben ik voorgelogen ook door mijn vriendinnen die me in een mooie droomwereld wouden laten maar de realiteit is anders:(:(:(:(

maar het ligt denkik aan de vriendin die het je verteld of je het gelooft

4. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sabinu: jeetje wat heftig zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je tot een goede beslissing komt!

Ontopic: hier ligt 't er ook aan welke vriendin, ik heb een paar vriendinnen die dingen nogal behoorlijk kunnen overdrijven. Maar in principe geloof ik 't pas nadat ik bewijs heb gezien. Ik ga 't er wel met mijn vriend over hebben, kijken wat hij te zeggen heeft. En ik weet 't meteen wanneer hij liegt.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.294
    113
    Nederland
    Jeej, heftig! Ik zou eerst eens kletsen met die vriendin. Vragen of zij weet welk meisje het is en daar verhaal bij halen.
    Dit is het eerste wat ik zou doen.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ehm...

ik zou reageren door te zeggen dat dat kan. wij namelijk een open relatie. geen problemen hier dus ermee :)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou er heel veel moeite mee hebben om dat te geloven. ik heb 1 hele hechte vriendschap, maar nog zou ik mijn man geloven boven haar. wij hebben een hele zware 6 jaar achter de rug van onze 10 jaar relatie. dus als hij het niet zou zien zitten dan was ie echt allang vertrokken. we zijn voor die zware tijd verloofd om vervolgens afgelopen april alsnog te trouwen. en nu zijn we gezegend met ons kleintje in mijn buik. onze relatie is doorheen ziekte en ernstige depressie zooo sterk geworden. en nu zijn we in verwachting en nog verliefder dan ooit tevoren. wij weten het allebei dit is voor altijd

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zou haar niet direct geloven,

Ik zou eerst een goed woordje met hem gaan praten.
    Ontkent hij dan zal ik mijn vriendin er bij halen. Ontkent hij dan nog mag hij even een weekje ergens anders slapen om er eens goed over na te denken.. :) En als hij t echt niet gedaan heeft zal die me vast wel huilend bellen na 2 dagen of tie aub terug mag komen .. En zo niet tsjah dan zou ik hem gaan geloven.. En er zelf achter moeten komen.

( Trouwens spreek voor mezelf maar als ik zou weten dat de man van mijn beste vriendin vreemd gaat mag HIJ haar dat zelf vertellen en ik zou HEM laten weten dat ik het weet... En ik vertel het haar niet... Meestal ben je uiteindelijk zelf namelijk de gebeten hond en liegt hij verder en zij gelooft m ;) )

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh en even stom misschien maar bij wie is dit gebeurd dan??:):)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik denk niets, ik zou op onderzoek uitgaan. Rare vriendin als ze er over zou liegen trouwens.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi zie dat gezicht van je vriendin al voor me :D

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ieder zijn ding marieke maar niks voor mij. maar het zou wel een geweldig gezicht zijn waar je dan in kijkt denk ik ja als je vriendin dat tegen jou zou zeggen ;)

13. Seth

Seth Niet meer actief

niet gestemd...
    Zou haar eerst uithoren.... hoe ze op dat idee komt? met wie? waar? etc. etc.
    en dan ff gaan controleren hoe het zit......(niet gelijk bij vriend, maar via andere wegen)

moet eerlijk zeggen dat ik haast wantrouwend word, door alle topics over vreemdgaan de laatste tijd....
    Niet dat ik zo naief was om te denken dat het niet gebeurd, maar toch, wel erg vaak........
    Word altijd verdrietig van die berichten..... :(

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Uhm.. Zou het wel "serieus" nemen, maar niet echt gelijk het geloven of niet geloven, zou gewoon eerst mn vriend vragen. En als hij ontkent, ga ik dr vanuit dat dat dus de waarheid is.

15. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt eraan welke vriendin dit zou vertellen, ik zou sowieso willen weten met wie dit dan zou zijn en toch even wat na zoek werk doen als het van een betrouwbare vriendin zou komen..

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    seth@ je moet je niet op de kast laten jagen hoor. het gebeurd inderdaad geregeld maar dat was altijd al zo. alleen op een forum springen dit soort topics er al snel uit. je leest relatief weinig topics over mensen die al 10 jaar of meer dolgelukkig samen zijn omdat de behoefte daarover te schrijven veel minder is. ik had het bijv toen ik net zwanger was dat ik overal dingen las of hoorde over miskramen. ik durfde bijna niet emer te bewegen want zeker 8 op de 10 vrouwen verloren hun kindje. natuurlijk was dat overtrokken maar het zijn gewoon dingen die je op dat moment erg aangrijpen. en dat is nu bij jou omdat het de laatste weken een aantal keer is voorgekomen dat dit soort topics de revue passeren. je moet gewoon op je mannetje vertrouwen hoor. maar ik snap je wel hoor. het zet je toch wel aan het denken natuurlijk. maar je moet maar zo denken het gebeurd toch wel of je nu bang bent of niet of je man aan de ketting legt of niet. het is een inividu die zelf doet met zijn leven wat hem doeddunkt. als je daar constand bang voor moet zijn dan heeft dat ook invloed op je relatie. dus kop op. zolang je geen reden hebt om te twijfelen moet je dat ook niet doen.

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ligt eraan welke vriendin het verteld maar als het mijn beste vriendin is dan geloof ik haar gelijk en zal ik het later aan mijn vriend vragen.

We zullen het erover hebben en het vertrouwen zal geschaad zijn een tijdje maar zal hem niet de deur wijzen.

Ben niet zo moeilijk denk ik en ik zou hem later terugpakken door ook vreemd te gaan hahahahahaha

18. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal rustig het verhaal aanhoren. Haar vriendelijk uitleggen dat ik zijn verhaal ga aanhoren. Ligt eraan hoe zij erzelf bijkomt natuurlijk.

En dan komt de deegroller/mattenklopper/stok/boek/servies/ iets anders dat pijn doet/ te voorschijn en meneer zal onder dwang de waarheid, en niets anders dan de waarheid, vertellen waar dat geneuzel weg komt.

Word dit voor mij niet bevredigend beantwoord, dan zal ik helaas genoodzaakt zijn om ergens een gat te moeten graven om zijn lichaam kwijt te moeten.

Nee, ik denk dat ik zal praten met manlief en dan hierop mijn conclusies moeten gaan trekken.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ligt er ook aan WIE het is... zoiezo vraag ik me af wanneer mijn man dat moet doen LOL hij is zelfstandige en ik weet en plan precies zijn planning en hij ligt vaak om 9 uur al met zijn ogen dicht op de bank ALS ie thuis is :p

Als het een goede vriendin in en we gaan jaren terug zal ik haar om details vragen als die uberhaupt zouden kunnen kloppen zou ik verder speuren, ik geloof haar op zich wel maar wil toch meer info hebben denk ik..

Zomaar een kennis geloof ik niet...

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

en jullie gaan trouwen en hebben een kind? apart... das toch niet het voorbeeld wat ik onze kids zou willen meegeven eigenlijk, en wat heeft trouwen dan voor meerwaarde (elkaar trouw beloven??) ik zal wel ouderwets zijn denk ik..

@Sabinu; wat heftig zeg!!! Ja hier betekend het ; vertrekken... no matter what, helemaal als je zwanger bent zeg, wat een slappe PIEP...

Deel Deze Pagina