Ja zal wel niks verandert zijn.....stom he zo leef je helemaal mee en opeems bedenk je je dat je al lang niks meer gehoord hebt en het bijna vergeten was....
Ik denk er soms ook aan. Dan vraag ik me af hoe het met hem is. Ik denk dat zijn situatie onveranderd is helaas. Vandaar geen nieuws.
Ik denk dat het niet vooruit is gegaan. Moest er van de week ook ineens weer aan denken.. Ik ben bang dat op den duur het bericht komt dat het voorbij is.
Had het er laatst ook over, hoorde toen idd dat er geen verandering is. Nog steeds in coma. Blijft verschrikkelijk voor vrouw en kids.. en andere familieleden.
ik denk dat ze op een geven moment de stekker eruit trekken om het zo te zeggen. en dan is het weer even nieuws en daarna vergeet iedereen het toch snel weer. ik vind het vreselijk voor de kinderen en mabel. ze hadden hem niet meer zo lang moeten reanimeren.
Eens met happynienja. Als hij ubderhaupt al bijkomt, wat mij erg sterk lijkt, maar goed ik ben geen dokter. Dan eerst maar kijken wat de schade is van oa de lange reanimatie. Ik vind het erg genoeg voor zijn kinderen en vrouw, maar niet meer of minder erg voor welk ander gezin dan ook. En denk idd ook net als happynienja dat ze niet zolang hadden door mogen reanimeren..
als ze hem toen hadden laten gaan (overlijden) dan hadden de kinderen en mabel het kunnen gaan verwerken en langzaam hun leven weer oppakken. maar nu blijven ze hopen en ik denk dat dat valse hoop is. en idd zoiets als dit is voor iedereen die dit meemaakt verschrikkelijk.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er wel ontwikkelingen zijn maar dat ze pas de media opzoeken als hij toonbaar is. Het lijkt me toch dat ze bij 0,0 verbetering niet zo door blijven gaan? Maar ik ben dan ook wel een eeuwige optimist!