Hallo meiden, Mijn wasmachine maakt af en toe enorm veel lawaai. Je schrikt er gewoon van. Het klinkt dan net of er zo'n 10 tot 20 keer keihard met een hamer of moker op de wasmachine word geslagen. Je hoort het door het hele huis. Het gebeurt niet bij elke wasbeurt, maar vandaag was het weer zover en deze keer ging het er zelfs zo hard aan toe dat de wasmachine van de plaats was afgekomen. Want toen ik even later de was eruit wou halen was de wasmachine een behoorlijk stukje verplaatst. Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
Meestal gebeurt dat als hij niet meer waterpas staat. Dan gaat hij rammelen en wandelen Laat je mannetje hem even waterpas zetten, dan zou het over moeten zijn.
Dit hebben wij ook gehad. Ik dacht dat het betonblok niet goed zat. Mn vader speciaal laten komen om dit te maken... Bleken de pootjes gewoon niet gelijk te staan
Inderdaad: pootjes stellen zodat 'ie waterpas staat. Die van ons staat op zolder en is ook al een paar keer een beetje aan de wandel gegaan. Een herrie joh! We dachten minstens dat de machine uit zichzelf naar beneden zou komen!
Dank je wel meiden. Dan moet me man daar straks maar even naar kijken. Maar dat lawaai maakt hij ook wel eens zonder dat ie van de plek af komt. Dus dan hoor je alleen dat keihard geknal zeg maar. Hahaha Dat idee kregen wij net ook. We zaten op de bank en ineens ging de wasmachine weer tekeer. Een lawaai! We keken elkaar met grote ogen aan. En toen even later de wasmachine een heel stuk verschoven was dacht manlief ook nog dat ik 'm even verschoven had. Hij geloofde niet dat ie zo'n stuk uit zichzelf verplaatst was