Hallo dames, Het is me gelukt,ik en zl zijn weer terug in nederland....22 nov ben ik teruggekomen,helaas zit het sinds die tijd enorm tegen.Mijn huisje is door de tijdelijke bewoner zwaar verwaarloosd,het is zo enorm goor en vies...ik heb alles al 3x schoongemaakt en nog ben ik niet klaar!Ik moet zoveel weggooien....voorbeeld,wc zat onder de urine,nooit schoongemaakt en er lag aangekoekte urine op de vloer,wasmachine rubber zag zwart van de schimmel...enz,enz....zelf zit ik inmiddels onder de uitslag van de schimmels en schoonmaakmiddelen.Ik ben echt zwaar teleurgesteld en boos op mijn huurder!De borg krijgt hij niet terug net als het geld wat hij nog wilde hebben voor de inboedel omdat ik alles moet vervangen. Mijn ex laat me tot nu toe redelijk met rust,zoals ik al verwacht had ging zijn baan in oostenrijk niet door...Hij is er op zaterdag heen gegaan en dezelfde nacht is hij terug gekomen.Toen ik hem vertelde waarom het voorbij was was het uiteraard allemaal mij schuld,hij had toch alles gedaan voor ons enz...hij heeft geen zin meer in het leven nu,wil er een eind aan maken zegt hij.Hij reageert precies zoals ik al dacht.. Ik ga me nu eerst richten op mijn huis zodat ik daar snel met de kleine in kan .Daarna ga ik me richten op een baan zoeken enz...eerst ff bijkomen...
Heel veel sterkte! En hopelijk kun je je snel goed settelen in je huisje en gaat alles wat beter en laat je ex je met rust!
Jeetje meid, wat een nare terugkomst! Knap van je dat je het gedaan hebt! Ik hoop dat je je huisje op orde krijgt. Als je alles moet gaan vervangen, Kijk eens op marktplaats. Wij hebben echt mooie spullen kunnen kopen voor weinig geld. Succes en sterkte meid!
Jeetje dat is vervelend thuis komen. Ik wens jou en je kleine heel veel sterkte en succes de komende tijd.
Blij om iets van je te horen. En blij dat je veilig in Nederland bent. Balen van de tegenslagen, maar jij bent zo sterk, dat je je daar wel doorheen slaat. Kop op, de grootste hindernis heb je al genomen. Sterkte en succes en houdt ons maar op de hoogte. Liefs,
Fijn dat je terug bent! Heel jammer van de smerigheid in je huis. Ik kan me het toilet van ons huis wat wij verhuurden ook nog herinneren Ik heb de deur open gedaan en met de stoomreiniger op hoge druk alles afgespoten voordat ik ook maar 1 stap in het toilet durfde te zetten. En de keuken....ik heb nooit al het vet weggekregen, zo erg was het! Sterkte!
Ik heb meegelezen in het andere topic. Veel sterkte meid en ik hoop dat je ex lekker blijft waar hij is.
Wat fijn dat het is gelukt. Heb nog vaak aan je gedacht. Maar wel een domper van je huisje. Bah dat er zulke ranzige mensen bestaan.... En inderdaad zoals Devilschase zegt, je kan mooie spullen voor weinig vinden op mp (wel uitkijken met witgoed). Kan je niet in de tussentijd wassen bij een kennis/familielid? Ik hoop trouwens dat je wel foto's hebt gemaakt van de bende die je huurder er van heeft gemaakt?
He gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie veilig. Balen zeg van je huis. Maar dat komt vast goed. Positief blijven.
Ik heb overal foto's van gemaakt en ik heb de huurder inmiddels ook laten weten hoe ik er over dacht...meubels heb ik inmiddels ook geregeld.Ik zit nu nog tijdelijk bij mijn moeder in huis,het was niet verantwoord om al in mijn eigen huis te gaan wonen,niet voor mezelf en zeker niet voor zl! Lief dat er aan me gedacht is!
Wat een goed nieuws zeg, jammer dat de woning zo goor is achtergelaten. Maar dat komt wel. Het belangrijkste is dat jij en je zoon nu kunnen beginnen met leven. *Virtuele knuffel voor jullie*.
Fijn dat je veilig thuis bent gekomen en hopelijk laat je ex je ook met rust natuurlijk! Hopelijk heb je je huisje snel echt schoon en kan je er met je zoontje gaan wonen
Fijn dat je veilig thuis gekomen bent. Hopelijk laat je ex je met rust en kan je een nieuw leven gaan opbouwen.
Goed van je te horen. blijf nog maar even bij mams totdat ex afgekoeld is zou ik zeggen. komt vast goed!
Mijn ex laat me inderdaad met rust,hij stond wel ineens voor mijn neus vorige week maar hij werd niet agressief.Mijn ex vond niet dat hij ergens schuld aan had,hij had alles gedaan voor mij en zl...na een "goed" gesprek is hij weer naar duitsland gegaan.Jammere van het verhaal is dat hij nu ineens wel zl wil erkennen,uiteraard weer voor het geld...het levert hem geld op en als hij nu zl erkent hoeft hij zijn andere 2 jongens niet zoveel meer te betalen.... Mijn huis durf ik weer schoon te noemen gelukkig...het was echt bizar smerig,zelfs in het houten onderstel van de bank zat schimmel! Hoe de huurder dat in 1 jaar tijd voor elkaar gekregen heeft,geen idee....maandag komt gelukkig de nieuwe bank en een nieuwe matras....kan ik eindelijk echt een nieuwe start maken met de kleine... Ik zit er alleen nog aan te denken om een schadevergoeding te eisen van de huurder ivm schoonmaakkosten,extra brandstofkosten enz...ook omdat hij nog ingeschreven staat op mijn adres...ik probeer het iig,niet geschoten is altijd mis...
Goed dat je weer terug bent, wel balen dat je je huisje zo aantrof. Hopelijk lukt het met de schadevergoeding.
Hier ook een meelezer van het andere topic. Wat fijn om te lezen dat je veilig weer in Nederland bent en dat je ex jullie redelijk met rust laat. Balen van je huis, maar je moet maar zo denken, spullen zijn te vervangen en geluk en veiligheid zijn gewoon veel belangrijker. Veel succes met de laatste opruimdingen en dan genieten van je eigen huisje.
Hoi sannever, ik heb een beetje meegelezen in het andere topic. Wat moedig van je om terug te komen naar Nederland. Wat jammer dat je terugkomst zo naar is verlopen. Ik hoop dat je snel mag gaan genieten, je hebt het verdient. Veel succes voor de komende tijd!
Fijn dat je weer in Nederland bent. Heb je aan een bekende verhuurd? Of via een verhuur makelaar? Heeft degene borg betaald? Dan kun je als deze weigert onkosten te vergoeden de borg inhouden. Ik werk bij een verhuurmakelaar en bij een woning in die staat worden zeker schoonmaak kosten geëist, weigert degene dat dan krijgt hij/zij de borg niet terug want in het contract staat dat de woning in goede staat moet worden opgeleverd.