Ik heb nog even gegoogeld en het volgende gevonden in de brochure 'de arbeidstijdenwet' van de overheid. Hier staat: Er is sprake van een nachtdienst als er tijdens een dienst meer dan 1 uur gewerkt wordt tussen 00.00 uur ís nachts en 06.00 uur ís ochtends. www.rijksoverheid.nl/bestanden/documenten-en-publicaties/brochures/2011/04/29/de-arbeidstijdenwet-nederlands/brochure-de-arbeidstijdenwet.pdf Bij mij is het lastige hieraan, dat ik geen eerste aanspreekpunt ben 'snachts.. aan de andere kant, ik ben er om in geval van nood wakker gemaakt te worden.. Bij jou, TS, ben je als enige verantwoordelijke dus is de kans veel groter dat je 's nachts aan het werk moet en je slaapdienst dus veranderd in een nachtdienst... O enne... maak je niet druk dat er nog meer zieken zijn, dat veranderd niets aan wat jij wel of niet aan kunt nu! Het is goed dat je je grenzen aan geeft, voor je kindje, voor jezelf en uiteindelijk ook voor hen. Ze hebben meer aan je als je er nu wat minder bent dan dat je nu door gaat en dan over een paar weken helemaal thuis zit!