stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door anne19791980, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij krijgen ook altijd een kus voor hij weggaat :)
    Maar hij gaat ze niet wakker maken 's ochtends vroeg.

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Dit inderdaad. Hoewel wij hier best eens met ruzie gaan slapen... Vind het een beetje raar om een ruzie ineens goed te maken omdat het "tijd is om te gaan slapen". Hier werkt het meestal wel helend om er een nachtje overheen te laten gaan, haha. En mocht er iets ergs gebeuren terwijl we nog ruzie hebben, weet ik toch wel dat we allemaal heel veel van elkaar houden ;)

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het is niet leuk dat ze vervelend wakker werden, maar het is logisch dat hij zijn kinderen wil begroeten/gedag wil zeggen.

Daarnaast is een half uur eerder ook niet zo'n punt? Het is niet alsof hij ze om 3u 's nachts wakker maakt.

4. Mee eens! Je kunt je kinderen toch ook een kus, aai of wat dan ook geven zonder ze wakker te maken? Ik ben zelf best van de doemscenario's ( :D ), maar ik vind het echt onzin om je kinderen in de vakantie wakker te maken, terwijl er dus geen reden voor ze is om op te staan, alleen omdat ze gedag terug moeten zeggen ;)

5. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien kan je nu van tevoren afspraken met je man erover maken? Dat werkt vast beter! Mijn slaap is ook heilig hoor :D twee chagrijnige kids te vroeg uit bed zou ik niet zo leuk vinden. Er zijn vast mensen die het niet erg vinden omdat ze afscheid nemen belangrijker vinden dan slapen. Dat kan en dat mag. Maar daar ligt jouw prioriteit gewoon niet. Zou er op een ander tijdstip eens met je man rustig voor gaan zitten om te kijken wat hij graag wil en wat jij graag wil, mocht je denken dat het vaker voor gaat komen.

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Dat is natuurlijk nogal persoonlijk. Ik denk dat ik er wel een punt van zou maken voor mezelf.

Verder zou ik het er vanavond gewoon even over hebben. Zelf hebben wij als 'regel' dat je slapende kinderen niet moet wakker maken. Maar mijn man vind het ook nooit zo gezellig om 's morgens weg te gaan zonder zijn dochter even te hebben gezien. Gebeurd dus wel, maar ik snap dat hij het niet leuk vind.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Mijn man werkte veel in ploegen nou ammehoela dag hij in de ochtend om 5.00 uur ons dag gaat zeggen en wakker gaat maken daar zou ik zo niet blij mee zijn, dus nee wij zijn dit niet gewend en hij zal dat ook niet doen, als Quinten wakker is als hij weg gaat komt hij een kus brengen of als we gewoon naar school gaan en er uit gaan als hij weg moet maar anders geen gezeur

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee, daar zou ik niet blij mee zijn! De kids hebben het nodig om ook even lekker uit te slapen en anders ik wel:) Nee hoor, wij doen dat niet.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tenzij de kids het zelf aangeven, maken we ze niet wakker in de vakantie.

Gisteren was Aiden een beetje verdrietig, omdat hij zijn papa niet uit kon zwaaien toen hij naar zijn werk ging. Dus vanmorgen heeft hij Aiden wel wakker gemaakt, omdat hij dat graag wou. Aiden heeft toen gezwaaid voor zijn slaapkamerraam en is daarna zijn bed weer ingekropen.

Vrijdag moet ik werken. Mijn vriend 's middags pas. Dus zij kunnen uitslapen en ik laat ze dan ook lekker en "sluip" rustig het huis uit.

10. without a name

17 sep 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik zou er ook niet blij mee zijn. Mijn man gaat gewoon de deur uit zonder ons doei te zeggen als we slapen. Hij gaat verschillende tijden weg. Soms om 5 uur al nou dan zou ik niet blij zijn met wakkere kinderen

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oei dan zou ik ook boos zijn...
    Mijn vriend kust ons altijd even voor hij weg gaat.
    Soms wordt mn zoontje wakker en dan legt hij hem naast mij en slaapt hij naast mij verder tot wij eruit moeten of in de vakantie tot wanneer we zin hebben.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier een erg lieve vader maar die laat ons dus lekker slapen en dat vind ik pas lief ;)
    Dat doemdenken ben ik dus niet van. Ik geef de kinderen altijd een kus voordat ik 's avonds ga slapen en ik voel me dus altijd ontheemd als ze ergens logeren. Maar als ik dan de volgende ochtend vroeg weg moet en ze slapen allemaal nog dan laat ik ze lekker slapen.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Herinneringen laat je niet na door een vroege ochtend kus maar door de tijd die je besteed met ze als ze wakker zijn!

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Mijn man moet vaak om half zeven weg, ik zou echt pissig worden als hij haar dan nog gaat kussen waarvan ze wakker wordt.
    Hij geeft haar altijd de avond ervoor een extra dikke kus en knuffel.

Deel Deze Pagina