Hoi Dames, Ben nou 39 weken en ik heb steeds een kleur! Ook heb ik s avonds dat al het bloed naar mijn hoofd lijkt te stromen, zit gewoon in de stoel. En dan lijkt het alsof ik een tomaat ben en voel me gewoon koortsig.. Heb dit nu al twee dagen 's avonds.. pffff mijn hoofd lijkt dan wel één blok beton, zo zwaar!
Ik heb het met vlagen zo warm dat ik kleur en het weet me uit breekt... Na na vraag bij de verlos schijnt het bij sommige vrouwen echt voor te komen.. "opvliegers
misschien omdat je zo'n 1,5 liter extra bloed hebt tijdens zwangerschap? (heb ik me laten vertellen). Ik had dit ook 2 weken geleden, echt van die opvliegers, alsof je hoofd in de brand staat. Die hielden een week aan... maar zijn inmiddels weer verdwenen... ik had toen ook steeds mn temperatuur opgenomen omdat ik d8 dat ik koorts had, maar het bleef bij 37,5 graden.
ja dat zijn vapeurs zoals we dat hier in oostende zeggen! opvliegers dus zoals je krijgt bij de overgansjaren ook! heb er ook last van , dit is niets om je zorgen over te maken hoor het hoort er allemaal bij