nou mijn man 'verwacht' min of meer toch ook wel dat ik wat doe nu ik thuis ben, hoewel hij er nooit iets van zal zeggen. Wat mij kan irriteren is dat als hij een dag thuis is, hij nog niet de helft doet van wat ik op een dag thuis kan doen. Ik heb laatst ook ontzettend ruzie gehad met mijn man. Ik had het hele huis gepoetst en zat even op de bank, net toen hij thuiskwam. het eten was nog niet klaar, dus zei hij buiten tegen me (we stonden met de buren te kletsen) dat ik toch maar de hele dag op de bank had gezeten! Waar de buren bij stonden. ik ben naar binnen gelopen en binnen kreeg hij de volle laag! sindsdien heeft hij nooit meer gezeurd
Worden vrouwen naief als ze zwanger worden? Dat laat je je toch niet gebeuren? Of mannen zijn gewoon soms klootzakken maar vind het niet meer dan normaal dat hij meer begrip voor je gaat krijgen. Hij weet niet eens wat je doormaakt maar gaat er wel vanuit dat je alles nog maar kan. Zou het zeker ff goed onder zijn neus wrijven dat ie in het vervolg anders zijn eigen potje kan maken.. Sorry hoor, wordt ik soms echt pissig om...
yep zeker als ik bedenk wat ik allemaal nog gedaan heb terwijl ik zwanger was/ ben. keuken mee uitgebroken, vloer mee uitgebroken, 5 deuren gevrefd, kozijnen geverfd, meubels mee versjouwd. En dan het hele huishouden, de dieren bijhouden. veel mannen nemen het allemaal voor lief. zij kunnen het zich misschien ook niet voorstellen hoe het is. Maar de mijne is wel bijgedraaid hoor!
Hmmm, volgens mij zijn de mannen zelf marktleider in de aanstellerietus! Niks van aantrekken en hem zelf z'n potje laten koken .
Jaaaa dat is een goede, gewoon heel hard gaan lachen! Tsss....een man die verwacht een bord op schoot te krijgen als ie thuis komt! Als mijn man thuis komt mag hij eerst zijn dochter eten geven en dan krijgt hij eten, hahaha... Maar zo te lezen aan het tweede berichtje van jou heeft je man al op zijn donder gekregen op het werk, hihi. Zeker geklaagd dat hij moest koken gister en die mensen daar even uitgelegd dat jij wel even 32 weken zwanger bent, hahaha.....
wat een verhaal... volgens mij werd zo'n man in de jaren 50 van de vorige eeuw al ouderwets gevonden! laat je niet op je kop zitten he, onze oma's hebben in de jaren 60 en 70 niet voor jan lul gevochten voor meer rechten!
ik heb het zelf ook, iets andere situatie, wij hebben sophie al. ze is vaak huilerig voor en rond etenstijd. mocht zon situatie ontstaan, dan laten we het eerst gebeuren, daarna vraag ik hem waar het nou aan lag, de onenigheid. meestal heeft ie het dan gewoon druk gehad oid. en dan komt het wel weer goed.
Jammer dat je man niet iets meer rekening met je houd! Praat er over en anders alleen nog koken wat je zelf lekker vind
Ik zit hier precies met het zelfde probleem MENEERTJE word om alles boos... maar ik ben niet zijn slaafje hoor. Hij zou ook begrip voor me kunnen opbrengen dat ik best wel moe ben door de zwangerschap en dat hij zelf ook eens de handen uit de mouwen moet steken. Voel je vooral niet schuldig hoor en denk ook niet dat je je aanstelt. Hij heeft heelemaal geen recht om boos op je te worden. Ik snap je situatie en maak op dit moment het zelfde mee... Laat vooral niet over je heenlopen xxx kira
Ik vind ook niet dat je je aanstelt hoor! Met dat soort dingen hoeft mijn vriend hier écht niet aan te komen want dan ben ik héél makkelijk en zorgt hij zelf maar voor zijn eten. Ook met andere dingen in het huishouden hoeft ie echt niet te gaan zeuren, dan doet hij het maar lekker zelf als hij vindt dat ik het niet goed doe! Gelukkig zeurt hij daar ook niet over (of zal het dan zijn omdat hij het zelf moet doen )Nee, ik ben geen huissloofje ofzo. Ik doe mijn best en meer als dat kan ik ook niet doen vind ik hoor.
De eerst volgende keer als mijn man zo iets zou zeggen ben ik mooooooooooi niet thuis en ligt er een briefje op tefel van vermaak je ik ben lekker uit eten met een vriendin. Denk dat je eens goed om de tafel met je man moet hoor. Wat als de baby er straks is en je weer aan het werk gaat? komt alles dan op jou neer? als zelfs je moeder moet komen om ff te stofzuigen, das toch niet normaal. Succes