Stel ik me nou aan? tweede verjaardag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door takhen, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt anderen niet verplichten om de dingen te doen zoals jij graag zou zien dat ze gebeuren. Je schoonouders zijn helaas erg duidelijk: ze trekken liefst hun eigen plan. Dat zul je moeten accepteren.

Dat ze zoveel verschil maken tussen jullie kinderen, zou ik NIET laten gebeuren. Als de jongste straks wat groter is en dat verschil gaat merken, kan dat veel afwijzing geven. Ik zou daarin zelf heel duidelijk zijn naar je schoonouders: of allebei logeren of allebei niet. Hoeft dan echt niet te betekenen dat ze altijd samen moeten logeren, want kan ook om de beurt, maar ik zou het niet OK vinden als (schoon)ouders mijn ene kind wel regelmatig te logeren zouden hebben en het andere niet zouden willen hebben te logeren. Dan maar allebei niet :(

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja sorry, ik vind dat je je aanstelt.
    Als ze op vakantie willen dan moet dat kunnen en dat het op de verjaardag van je dochter is tsjah jammer dan. Volgend jaar komen ze dan maar een stukje taart eten.

Het is leuk als ze erbij zijn maar ze zijn het toch zeker niet verplicht

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik begrijp je volkomen.. Ik zou precies hetzelfde als jou voelen!!

Vooral na wat ze hebben gezegd over je jongste.. Dat ze er minder mee hebben!!!
    Belachelijk!!!!!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.623
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog gefeliciteerd met je dochter!!

Ik hoop dat jullie toch nog een leuke dag hebben gehad.

Gr Ingrid.

Deel Deze Pagina