Ik was van danicha 5 dagen overtijd maar wil zo graag mijn kleine meid in onze armen houden. ook durf ik wel zachjes te zeggen dat ik het zwanger zijn ook wel zat ben hoor, buik en alles zit in de weg en hoop dat ze snel komt. telkens denk ik jah zal het dan nu echt beginnen en dan gaat het weer weg pff soms duurt het wachten zo lang.
Balen zeg. Ik ben nog niet overtijd, maar ben het ook wel een beetje zat. Ik heb ook steeds voorweeen die dan weer weg gaan, is iedere keer een domper. Mijn eerste was er al geweest, dat helpt ook niet.
ik ben dan ook niet overtijd... maar ik kan nu al niet meer wachten dat de kleine eris... ben echt nieuwsgierig hoe die eruit ziet en welk karakter het heeft.... hopelijk komt die snel meis en hopelijk bij mij ook....
Herkenbaar! Al ben ik nog niet overtijd.. Buik in de weg, hele tijd harde buiken, ben m'n kleren beu en wil eindelijk ons kindje wel zien nu!
Oh, ik voel met je mee. Ben morgen uitgerekend. Ik ben het echt spuugzat, pas mijn kleren niet meer, overal pijntjes, hele dag harde buik, ben vreselijk moe, slaap slecht, heb mijn dochtertje zelf uit logeren gedaan dit weekend omdat ik het niet meer trek voor haar te zorgen Vanmiddag weer een afspraak bij de vk. Ze gaat gelukkig kijken of ik al ontsluiting heb en dan eventueel strippen. Ben ook zo benieuwd hoe de bevalling zal verlopen en hoe ons tweede meisje eruit zal zien. En hoe haar grote zus het zal vinden! Succes met de laatste loodjes, meid!
Hier een week overtijd vandaag.... en ook drama... Woensdag gestript.... geen resultaat. Mijn oudste was ook een week te laat, dus ik had er wel een beetje op moeten rekenen, maar toch zodra je de 37 weken voorbij bent, dan ga je denken..... het mag nu wel..... Ik vind het hele zwanger zijn niet heel leuk. Altijd ergens last van. En baal van alles wat ik niet mag of kan doen. Mijn oudste is ook al een week uit logeren (ok bij zijn vader dan..... ik heb een andere partner nu) Maar hij komt vanmiddag weer thuis voor het weekend.... ik vind het helemaal niet leuk dat hij weg is. Vanmorgen wat slijm verloren, maar dat zegt ook niets.... we wachten dus maar weer af Dames succes....
Ik heb het ook deze zwangerschap is echt klote op zijn hollands gezegt ik ben het ook spuugzat en ben inmiddels 3 dagen overtijd mijn 1e was 15 dagen overtijd danicha 3 dagen en inmiddels zijn we weer 3 dagen overtijd alles doet pijn. ik wil na deze echt geen kids meer. 3 genoeg. ik heb trouwens allebei de kinderen nog hier. dat is best heel druk er staat nog strijk werk op mijn te wachten heb er echt geen puff in. gr. el
Bleh, strijkwerk! Toch nog maar ff doen, toch? Op de bank zitten afwachten is ook geen optie. Gisteren gestript, 1 cm ontsluiting. Hele middag en avond regelmatige harde buik en 's nachts wat kramp. Vanochtend slijmprop verloren. Nog steeds harde buiken. Maar ja, dat zegt ook allemaal weer niets. Zucht... Morgen word ik weer gestript, mocht er geen verandering komen vandaag.
Succes met de laatste loodjes meiden, hoop dat jullie niet meer zo lang hoeven te wachten (kortom: nu collectief liggen te bevallen!)
Nou Greeneyedgirl, hoop dat het inmiddels op gang gekomen is (ook voor de rest natuurlijk). Ben ook maar gaan strijken gisteren maar verder kon ik niet echt meer inspiratie vinden om nog iets zinnigs te doen. Gisterenmiddag had steeds weer harde buiken, krampen en 'savonds was het weer weg.. Heb gewoon een potje zitten janken op de bank, zo beu ben ik het. Mijn vk heeft het trouwens ook nooit over strippen etc gehad, alleen dat je wordt doorverwezen naar de gyn bij 41+3. Zo lang kan ik echt niet meer wachten, dat is nog een week en dan maar weer afwachten.. Bah! Maar goed, ik zet mijn happyface weer op, elke dag dat we niet bevallen zijn we een dag dichter bij de bevalling
Laten we het hopen dan, Ik heb gisteren mijn was gedaan, we hebben nog even geklust omdat veel al zeggen dat het de wee,en op kan wekken gisteren de hele dag verder harde buiken en krampen gehad tot gisteravond slapen dacht nou vanacht zou het wel gaan gebeuren maar helaas weer niks. door mijn bekken lukt het lange lopen ook niet dus vandaar dat het lange wachten dan ook nog lang duurt, maar blijf ook niet thuis hoor word vaak opgehaald door mijn ouders om boodschappen te doen buiten de camping. of op visite te gaan bij mijn oma maarja als je dan thuis komt hoop je wel dat het x door zet.
Ik ben het wachten ook echt zat. Vorige keer ben ik bevallen met 39+3. Hopelijk ben ik nu ook eerder aan de beurt. Lijkt me verschrikkelijk om overtijd te gaan. Het wachten duurt nu al zo lang. Elke dag denk ik, nu zal het wel eens kunnen komen. Maar nee hoor, nog geen teken te bekennen. Strippen zullen ze voor de 40 weken bij ons helaas niet doen. Maar goed, vandaag een nieuwe maand. In ieder geval DE maand dat ons kleintje gaat komen.
Ha ha , nou dat is zeker! Ben net weer gestript. Het beetje gerommel van de afgelopen 2 dagen heeft er iig voor gezorgd dat ik 2-3 cm ontsluiting heb en de baarmoedermond is verstreken. Het strippen deed nu ook weer meer pijn. Nu wel veel harde buiken en krampen. We zullen zien.. Succes dames, iemand al wat meer gevorderd??
Strippen heeft weer niet geholpen... Had gisteren tussen 16.00 en 19.00 uur echt heftige regelmatige krampen, dus ik dacht: het begint. Maar nee hoor, ineens stopte het. Ben nog even in bad gegaan, maar dat hielp ook niets. Nu heb ik een paar keer per uur een kramp. Maar het zegt allemaal niets! De verloskundige doet deze week niets meer met me, vrijdag hebben we een afspraak in ziekenhuis voor 41 weken controle, dus CTG en echo. Als ik het dan echt niet meer trek, kan ik mogelijk ingeleid worden, maar ja, daar zit ik ook niet op te wachten. Hoe gaat het bij jullie dames?
Balen zeg dat het niks geholpen heeft. Je krijgt toch weer een beetje hoop dat het doorzet. Hier gisterenavond de hele avond goede hoop gehad maar het is allemaal weer rustig geworden. Hoop dat de andere dames wel baby nieuws hebben
Ik ben voor het eerst gestript vanochtend ik heb steets harde buiken en krampen. maar ben onzeker of het door zet ik moet deze week nog 1x terug komen als ik woensdag nog niet bevallen ben. mijn bloeddruk en mijn baarmoedermond was mooi zacht dus dat scheelt hopelijk weer misschien toch de bevalling op gang. vrijdag krijg ik dan bij de gyn een afspraak voor een apk en dan zal ik wel ingeleid worden. groet el
O dames, ik heb het ook helemaal gehad maar mijn verloskundige heeft nog met geen woord gerept over strippen. Alleen aangegeven dat met 41+3 ik naar de gyn doorverwezen wordt voor verdere onderzoekjes (echo enzo), maar dat is pas over een week! Hebben jullie zelf om het strippen gevraagd of hebben jullie gewoon een meer atente vk? Ben het wachten echt helemaal beu, weet echt niet meer hoe ik de dagen moet doorkomen...bah! Voor jullie allen: hoop dat het snel op gang komt!