Ik zou de hond wel gewoon laten komen. Het is toch prettig als je voor elkaar op elkaars honden kunt passen! Ik zou dan wel even noemen dat je de hond niet uitlaat overdag, want idd met bi is dat niet te doen. Hond kan zich ook wel een beetje aanpassen hoor. Ik vind honden in een pension echt sneu, dus ik zou het wel doen. al zou ik het zelf niet zo snel aan een hoogzwanger iemand vragen
Ik zou de hond wel laten komen.. Maar vind het niet heel netjes dat ze jullie vragen, vlak voor de bevalling 2 weken op de hond te passen. Ik snap dat jullie hond er ook heen is geweest en dat ze dus ook graag opvang voor hun hond willen. Invervolg hier meteen duidelijke afspraken over maken..
helemaal mee eens. ik kan het me heel goed voorstellen dat je het nu niet wil en als ze het voor op een ander tijdstip hadden gevraagd het geen probleem zou zijn. Ik zou er ook moeite mee hebben. Weet ook dat ik de laatse weken alleen maar rust wilde en alles aan kant wilde hebben. Vind dus dat je je zeker niet aanstelt
snap je wel ,maar doelde er ook nog op ,van had het dan van te voren gelijk gemeld. Maar goed dat beseft Ts inmiddels natuurlijk zelf ook wel. @ ts, ik moet zeggen dat ik het overigens nog wel een verschil vind ,omdat hun het jullie hebben aangeboden. Is toch weer anders dan dat jullie het hadden gevraagd. Ik zou of een back up doen. Of nog met hun een gesprek aan gaan en je gevoel uiten ,misschien snappen ze het dan juist wel? Succes
Nou meiden, Ik denk, laat nog even weten hoe het is afgelopen. Vandaag met lood in mijn schoenen gebeld om aan te geven dat het echt niet ging. Kreeg mijn zwager aan de lijn, wat bleek, had mijn man het van de week al geregeld. Ik moest me vooral niet schuldig voelen, en ze snapten het prima. Wat een cadeautje ook die man van mij. In ieder geval komt de hond dus nie tlogeren.