Meiden, Ik zat weer te gehaast te bieden vandaag en nu heb ik een 2gangen diner gewonnen voor 2 personen, maar ik kan die datum helemaal niet. Is er iemand die intresse heeft om dit over te nemen? Wat wordt er geveild? Een speciaal voor u samengesteld 2-gangen diner voor 2 personen in restaurant van Panama in Amsterdam op dinsdag 29 juni. excl. drankjes Niet in combinatie met andere acties. DATA: geldig op dinsdag 29 juni. Het diner is tussen 18:00 en 22:00 uur. Showtime is van van 20:00 tot 22:00 uur. LET OP In verband met de datum van het arrangement , is het enkel mogelijk deze veiling via IDEAL of Credit Card te betalen! Het arrangement Gianna Tam & Band speelt vanaf de maand april iedere dinsdag een groovy set in club/restaurant Panama onder de naam: DINE AND GROOVE! Ulti-instrumentaliste, singer/songwriter Gianna Tam kwam via haar stiefvader, de bekende Nederlandse drummer Lucas van Merwijk, in aanraking met drums en percussie. Naast haar activiteiten als percussioniste en drumster (Drums United, Bongomatik, Van Merwijks Music Machine) ontwikkelde Gianna zich tijdens haar studie aan het conservatorium ook als zangeres en songwriter. Na het uitbrengen van haar debuut-cd Make Me Smile pakt ze nu met beide handen een eigen avond in Panama aan waarbij energieke en originele liedjes over het leven en de liefde, swingend, soulful, rocky en funky, maar soms ook gevoelig en intiem gebracht worden. U kunt een voorgerecht en een hoofdgerecht kiezen van het volgende menu: iMENU - Restaurant PANAMA
Ik heb zelf geen interesse maar misschien is het handig voor meiden die wel interesse hebben dat je ook een prijs neerzet? Verslavend he die site!
dank julllie wel. ik lees wel vaker dat er meiden op die site zitten en dat die leuk is, wist alleen de naam niet meer