Mijn vriendin gaat trouwen en ik namens mijn kids samen een cadeau geven. De jongste is 2 maanden, de oudste 2,5 jaar. Ik ben zelf niet heel creatief, dus ik dacht aan hand/voetafdruk op een voorwerp of canvas? Wat is leuk? Ik wil dus dat de jongste er ook bij betrokken wordt. Graag tips!
Je kunt handafdrukjes vrij simpel maken op canvas. Heb dit zelf ook al 3x gedaan (2x canvas en 1x op papier), alleen toen dochterlief erg klein was (zo rond 6 weken) kneep ze gelijk haar handje/voetje samen toen ik de verf erop smeerde. Dus dan is het wel handig als iemand je helpt. Had zelf vingerverf van de Hema gebruikt.
Je kunt bij de hema een setje kopen met 2 bekers en verf (op waterbasis). Handafdruk erop, tekst erbij, even in de oven en klaar! Als de afdruk fout gaat veeg je het er met water zo af. Nadat het in de oven is geweest is het watervast. Setje kost dacht ik 5 euro.
heel toevallig ga ik vanmiddag een groot vel papier kopen bij een hobby winkel en dan laat ik mn zoontje lekker met vingerverf kliederen (groot zeil eronder hahaha) voor je jongste kan je inderdaad proberen het handje erop te zetten met verf. heb ik geprobeerd met voetje toen hij 3maandjes oud was, eerst 2x oefenen op papiertje en 3de keer was in het geboorte boek, half voetje maar het gaat om het idee. tip: doe het snel, met aarzelen ging het hier fout; scheef, niet compleet voetje op papier