is iemand hier bekend mee? Ik gebruik het nu al ruim een week bij elke voeding tegen de krampjes en het helpt echt heel goed. Alleen weet ik niet hoelang ik dit mag gebruiken? Ben zo bang dat anders de darmpjes lui worden.. Er zit geen bijsluiter bij en op de site kan ik daar niets over vinden. Iemand?
ik heb het ook gebruikt toen mijn dochter net geboren was. het hielp een beetje. ze had alsnog last van krampjes, maar de extreme pijn die ze had als ik het niet gebruikte was wel weg. volgens mij kan je het zo vaak gebruiken als je wil. ik deed het meestal alleen 's morgens en tijdens de avond en nacht voedingen omdat ik merkte dat ze dan het meeste last had v krampjes...
Volgens mij kan je het best een tijdje gebuiken. Maar je kan ook via de site van infcol een mailtje sturen met een vraag. Heb ik ook een keer gedaan en ik kreeg toen heel netjes dezelfde dag een mailtje terug.
Ik gebruikte het voor elke voeding want ze had zo'n last van krampjes! En dat zijn we blijven gebruiken tot ongeveer 5 maanden. Geen idee eigenlijk of dat mag, ze heeft er in ieder geval geen last van gehad.
Ik heb het gebruikt totdat hij een maand of 4/5 was. En geloof me...zijn darmpjes zijn allesbehalve lui
Hier ook best veel gebruikt de eerste maanden, en ineens was het niet meer nodig. Van luie darmen hier ook heen sprake!
Wij hebben het ook gebruikt toen mn dochtertje erge last had van krampjes. Ik denk dat je het best een tijdje mag gebruiken maar het wel erg goed in de gaten moet houden. Bij ons zeiden ze bijv op t CB dat er niks aan de hand was ook al had ze al een tijdje geen poepluiers (ze krijgt FV) en haar buikje was volgens hun ook niet opgezet ofzo. Na een paar dagen ben ik omdat mn gevoel anders zei toch naar de HA gegaan en toen heb ik n clysma meegekregen omdat idd alles vast zat. Liefs mij
Infacol clustert de lucht, dus de darmpjes worden daar niet lui van Wij hebben het een paar maandjes gebruikt en samen met tijdens de voeding even verschonen en boeren, gaf dat een enorm verschil! Bij mijn weten kun je het gewoon lang gebruiken. Wij hebben na een paar maandjes afgebouwd, gewoon gekeken hoe het ging zonder Infacol, (omdat boeren op dat moment goed ging) en toen kon ze zonder....
Ik heb Infacol tot een maand of 3,5 gebruikt. Volgens mij mag je het onbeperkte tijd gebruiken, anders had dat wel op de bijsluiter gestaan?
Wij hebben de infacol tot een maand of 5 gebruikt. Hierna steeds minder gaan gebruiken omdat Jasmine het niet meer nodig leek te hebben. En haar darmpjes...die zijn absoluut niet lui ervan geworden. Ze zouden wel wat luier moge worden met gemiddeld 3 poepluiers op een dag
Hier ook tot een maand of 4 gebruikt. Zelfs wel eens wanneer meneer geen krampjes had, maar gewoon heel erg verdrietig...Dan gaf ik hem een half pipetje en meneer was rustig (puur van de smaak hoor..haha) En ook hier geen luie darmpjes hoor