Stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brem, 25 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Nou als je als maagd het huwelijk in bent gegaan, kan ik mij best voorstellen dat je een trio wel een heftig ding vindt.

2. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Even voor de duidelijkheid: ik vind zijn eis om haar maagdelijkheid belachelijk (en dat zou ook een afknapper zijn voor mij )

3. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Hmm jullie helpen wel relativeren. Ik heb op zich inderdaad niet zo'n probleem met die trio denk ik.
    Ik vind het alleen vervelend dat ik daar van steeds beelden voor me zie die ik liever niet had gezien ;)

Ik denk dat ik inderdaad het meeste val over het feit dat ik het nooooit van hem verwacht had en het nu dus als een schok komt.
    En dat hij dat meisje een slet noemde... En waarom noemde hij haar een slet? Tja, omdat zij het allemaal geïnitieerd had (geloof ik), en zij vond het goed dat twee mannen dat met haar deden. Dat ze geen respect had voor zichzelf. Ofzo.
    Ik weet het niet zo goed. Maar ik vind het heel kwalijk dat hij haar dan ziet als gebruiksmateriaal en dat het haar 'schuld' is. Alsof ze hem gedwongen heeft om mee te doen.

Overigens wilde hij niet perse dat ik maagd was, als het niet zo was hadden we ook wel een relatie gekregen. Maar hij vond het toch wel heel mooi en fijn dat ik nog nooit het bed had gedeeld met een man.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

verschil: 3 mensen met plezier ipv 2 :roflmao:

Ysabella en Zomerbloem vinden dit leuk.
  5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    :roflmao:
    Wat een ramp! :eek:

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Dan heb je toch ook meer plezier.... ;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Je gevoel is je gevoel.....ik vind daar niet snel iets overdreven aan.

Blijkbaar gaat een trio over jou persoonlijke grensen en maakt daarin niet zoveel uit dat het voor jou tijd was. Voor jou zegt het iets negatiefs over iemand.
    Met dat in gedachten snap ik je gevoel.

Je moet je er sowieso overheen zetten. Hier in blijven hangen heeft weinig zin. Ik denk dat je je gevoel gewoon uit moet spreken en je je verder bezig moet houden met wie je man nu is. Al werkt zijn nogal aparte kijk op vrouwen en seks niet echt mee hier in.

Another, Vitamientjuh, Marchella en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Heel eerlijk, ik vind het moeilijk om uitte leggen ik vind het gewoon vies net zoals heel veel casual (liefdeloze) bedpartners.Voor mij is sex iets intiems wat je doet met liefde en met passie omdat je om iemand geeft en/of van iemand houd. Ik kan me niks voorstellen bij iemand oppikken op tinder of in de kroeg, of zomaar iemand aan mij en mijn man toe te voegen dat voelt voor mij als inbreuk op de intimiteit en liefde. Sex is voorbij iets speciaals wat je niet zomaar met iedereen doet voor mij

(Overigens wat anderen doen moeten ze zelf weten als beiden/drieën/ vieren het er maar mee eens zijn)

bloem82, LaLaS, Evi88 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Ik geloof graag dat ie mooi in zijn handjes heeft zitten knijpen toen ie erachter kwam dat je nog niet eerder in aanraking was geweest met zulke hypocrieten als hij. Was ie er mooi op tijd bij de bofkont.

10. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vind het echt een rare redenatie van je vriend. Dat meisje vind het goed dat 2 mannen seks met haar hebben en dus is ze een slet. Maar jouw vriend vond het goed dat een man en een vrouw seks met hem hadden en dat kan wel? Lekker hypocriet, daar zou ik wel gauw klaar mee zijn. En lekker belangrijk wie het initiatief neemt, ze hebben er alledrie aan meegedaan.

11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Eh, ik ben niet getrouwd maar was ook maagd voor ik met mijn vriend een relatie kreeg, dus heb nooit iemand anders gehad dan hij. Mijn vriend is 19 jaar ouder dus ja dat ligt voor hem wat anders ;) Maar dan nog, seks is seks vind ik hoor. Of het nou met 2 of 3 of 4 mensen was, als het toch leuk was en iedereen het wilde vind ik het best.

Athina vindt dit leuk.
  12. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik zou me niet druk maken over die trio dat is toch voor jou? Vind het wel een beetje neerbuigend hoe hij over vrouwen praat zeg.

13. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Ja, vandaar ook dat ik hem hoer noemde. Misschien niet zo netjes en normaalgesproken gebruik ik zulke taal nooit.
    Maar ze hebben er inderdaad alledrie eenzelfde deel aan. Dus als hij haar een slet noemt, vind ik dat hij best even mag voelen dat hij dat zelf dan ook is...

Chocolat, femkes en Athina vinden dit leuk.
  14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Oke, duidelijk! En respect voor jouw idee hierover :thumup:

Ik val eerder over de woorden misselijkmakend en vies, dan dat ik je idee hierover niet begrijp.

genaio22 vindt dit leuk.
  15. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Oké dankjewel!, met de woorden vies en misselijkmakend doel ik echt op mijn gevoel erbij niet op mensen

Marchella, suus1983 en Madeliefje06 vinden dit leuk.
  16. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Maar hoe denkt hij daar nu over? Misschien als jullie beide afgekoeld zijn nog even goed praten?

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou echt he... toen hij zijn leuter erin stopt was hij vast niet aan t klagen:rolleyes:

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Wat genaio beschrijft vind ik ook. Ze heeft het heel duidelijk omschreven.

genaio22 vindt dit leuk.
  19. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Ik ben nu nog op mijn werk. Vanavond maar even een goed gesprek voeren thuis...

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vind niet dat ik kan oordelen over of je je aanstelt maar ik zou het eerlijk gezegd ook vervelend vinden om achteraf te horen dat mijn man in het verleden een trio met nog een man en een vrouw had gehad. Denk dat dit anders was geweest wanneer het 2 vrouwen waren geweest :|
    Maar misschien ligt bovenstaande ook meer aan het feit dat mijn ex vreemd ging met mannen.
    Ik heb verder namelijk geen problemen met stellen van dezelfde sexe... ;)

Deel Deze Pagina