Stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brem, 25 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Nou, wat een soap is dit aan het worden :(

Vanavond een goed gesprek gehad met hem. Of nou ja, goed... Hij beweerde opeens dat alles een grapje was geweest! Die hele trio is nooit gebeurd:confused:
    Ik geloofde hem natuurlijk niet. Ik dacht dat zegt hij alleen omdat hij niet had verwacht dat ik er zo van ontdaan zou zijn.

Maar hij zweert bij hoog en laag dat het oprecht een grap was!
    Omdat ik voor de grap had gezegd: wij samen met een andere vrouw; wilde hij weten hoe ik zou reageren over hem met een trio.
    Echt, ik voel me zo k*t! Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Ik ben heel boos op hem geworden, want wat is dat voor iets bizars om een grap zo lang vol te houden terwijl ik er overduidelijk naar van ben?:(
    En stel dat ik alles gewoon had geaccepteerd en vanochtend gedaan had alsof alles koek en ei was, had hij het dan nooit opgebiecht?

En spreekt hij nou de waarheid of niet? Was het een grap, ja of nee? Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven.
    Want óf hij heeft gisteravond keihard lopen liegen over die situatie, óf hij loopt nu keihard te liegen dat het een grap is.
    En dat is dan de man die ik volledig vertrouwde. Ik heb het idee dat hij 17 is in plaats van 27.:$
    Heb gezegd dat ik nu echt rust aan mijn hoofd wil om de boel op een rijtje te krijgen. Mijn vertrouwen is momenteel flink geschonden...

Gatver, ik voel me echt bedonderd:mad:

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    +1

3. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    @Brem Wat een bizarre situatie zeg. Ik zou er wel klaar mee zijn, dit doe je toch niet. Iets kan wel een grap zijn maar dan laat je dat niet zo lang doorlopen. Ik geloof er helemaal niks van. Veel sterkte ermee!

4. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Ja ik vind het zo erg. De manier waarop hij het gisteravond vertelde, al die details, en zo lang volgehouden... Ik kan niet geloven dat het een grap is :(
    En ik zou het zo laag vinden als hij daarover liegt. Ik ben echt even helemaal klaar met hem!

En bij hem is doorgedrongen dat hij wel heel dom is geweest, en nu probeert hij me te paaien met lieve woordjes en schuldbetuigingen. Is het nu wel redelijk om daar misselijk van te worden?:(:mad:

Jackie87 en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja, ik vind het nu heel terecht hoe je reageert. Nu zou ik er ook misselijk van worden :(

6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Offtopic.
    Interessant onderwerp, als de documentaire niet van Sunny was geweest had ik gekeken. Ik weet niet wat het is maar als ik die vrouw zie of haar stem hoor krijg ik al kippenvel, vind haar echt zo niet leuk!

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

@ts: wat een rare situatie... Doet me een beetje denken aan het Zp lid die hier een tijdje geleden een topic had geopend over haar man die met een vrouwelijke collega een kamer zou gaan delen tijdens een personeelsuitje. Daar kwam ook pas na een week of zo de bekentenis uit dat hij maar een grapje maakte. Ik heb geen idee meer wie dit lid was, maar wellicht herkent zij dit gedrag wel? Ik vind het echt bizar, zéker gecombineerd met zijn negatieve uitspraken jegens vrouwen...

Ysabella vindt dit leuk.
  8. Marchella

Marchella Niet meer actief

@Yeuu was dat volgens mij...

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja, klopt inderdaad...

10. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Ik heb dat topic toen ook gevolgd... Was inderdaad ook zo'n gekke situatie.

Overigens heb ik vanavond ook nog gezegd dat ik het heel erg vond dat hij haar een slet noemde.
    Zegt hij: "ja dat komt omdat ik gauw iets moest verzinnen, en het eerste wat in me op kwam was slet. Maar dat klopt natuurlijk niet, want een slet wordt betaald."

Dus hij heeft die uitspraak wel soort teruggetrokken, maar ik krijg er nog steeds kriebels van.

11. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien val ik wel in herhaling.
    Ik zou er geen moeite mee hebben wanneer mijn man voor mijn tijd een trio heeft gehad.
    Wel ben ik gewend om hierover open te praten in relaties.
    Ik ben op de hoogte van het aantal bedpartners van mijn man, hij van mij.
    Ook van de ''misschien niet helemaal doorsnee zaken'' die we hebben uitgevoerd op seksueel gebied.

Waar ik wel moeite mee zou hebben is om erachter te komen dat hij met een vriendin seks heeft gehad.
    Ik heb er geen moeite mee een dame te kennen waar mijn man al eens seks mee heeft gehad maar persoonlijk vind ik dat wel
    fijn om te weten. Lijkt me zo gek op een feestje waar je met z'n allen rond een statafel boven een bak met borrelnootjes hangt en je weet dat dan niet. Lijkt me zo geheimzinnig. Dat is dan misschien weer aanstellerig van mij maar ik zou dat dan toch graag weten. Als ik het dan weet, dan is het ook goed. Maar dan is het geen geheim meer waar ik geen deel van uit maak.

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Eigenlijk dit: als mijn man zo'n verhaal bij mij zou opbiechten en dan op deze manier over het meisje zou praten zou dit voor mij een enorme afknapper zijn...

en dan op zodanige manier dat ik denk dat ik een scheiding zou aanvragen.

Niet eens dus om dat hij een trio voor mijn tijd zou hebben gehad (alhoewel ik daar ook echt niet blij mee zou zijn) maar meer om de houding naar vrouwen toe, die, nadat meneer haar heeft gebruikt voor zijn eigen gerief, daarna wordt neergezet als slet.

Bah, ik snap heel goed dat je hier misselijk van wordt.

Whysteria vindt dit leuk.
  13. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    oei.....lees nu pas de laatste pagina (de rest heb ik nog even overgeslagen).
    Uhm.....nee van dat 'grapjes' ben ik ook absoluut niet gediend.
    En ik snap ook heel goed dat je dat niet kunt geloven.
    Ik ben ook niet gediend van dat soort communicatie. Als je wilt weten wat ik ervan vind dat je in het verleden een trio hebt gehad dan vraag je heel simpel: hoe zou je dat vinden? En dan niet een of andere situatie verzinnen en dan vervolgens daar ook weer op terug komen. Als de waarheden die je uitspreekt nogal wisselen dat kun je het de ander niet kwalijk nemen dat diegene niet meer weer wat er nog te geloven valt. En als laatste maar misschien (voor mij iig) het belangrijkste punt: Jij was aangedaan. Van je man verwacht je dat hij niet wilt dat je verdrietig bent en de pijn bij je weg wilt nemen. Dat heeft hij verzuimt en daar zou ik flink pissig over zijn

Marchella vindt dit leuk.
  14. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Wat een bijzonder verhaal zo. Ik zou ook echt gaan twijfelen over wat nu wel/niet waar is. Ik vind vertrouwen zó belangrijk in een relatie :(.

15. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik vind het een apart verhaal.

16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.049
    16.562
    113
    Ik zit opeens te denken, wilt hij misschien niet gewoon een trio? En pijlde hij niet jou reactie? Misschien een beetje ver gedacht hoor en ik wil je absoluut niks aanpraten maar na jou laatste "update" moest ik hier gelijk aan denken...

Another vindt dit leuk.
  17. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Kijk maar hoe die reageert als.je zegt dat je het wel aan z'n vriend of diens vriendin gaat vragen of het waar is..zie je gelijk aan zijn gedrag of het idd een mislukte grap is geweest.
    Sowieso achterlijk gedrag,of het nou waar is of niet, zou ook flink teleurgesteld zijn, en niet om zijn verleden,maar om zijn gedrag nu.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Al had hij een kwartet gedaan. Zou mij echt niets doen. Voor jouw tijd, dus niets om je druk over te maken. Dat hij dat meisje een slet noemt is natuurlijk ver beneden peil aangezien hij deelgenoot was. Zegt dan meer over hem dan over haar.

Maar wat mij meer zorgen baart is dat hij duidelijk met twee maten meet.
    Hij mocht van alles, maar jij moest maagd zijn?? o_O
    Waarom moest jij van hem maagd zijn?

19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat hij in zijn losbandige twenties een keer een trio heeft gehad zou mij echt geen fluit uitmaken. Blijkbaar hadden ze daar alledrie behoefte aan. Gezellig!

Dat hij dat meisje vervolgens een slet noemt slaat nergens op. Dat jij je man vervolgens een hoer noemt vind ik nog veel belachelijker. Over hypocriet gesproken, hij mag geen slet zeggen, maar jij wel hoer?

Dat hij het fijn vond dat je nog nooit seks hebt gehad met een ander kan ik me nog best voorstellen. Dat hij het van je zou eisen zou ik rond uit belachelijk vinden, maar dat is volgens mij helemaal niet aan de orde.

Dat hij het nu met een grapje probeert af te doen snap ik wel, als zijn vrouw niet meer tegen hem praat, hem een hoer noemt en het heeft over misselijkmakend gedrag. Zou ik dat geloven? Nee natuurlijk niet.

Ik vind dit hele verhaal bizar. Het klinkt voor mij als 2 pubers die geen volwassen gesprek met elkaar kunnen voeren waarbij er respect is voor elkaars verleden en gevoelens daarbij.
    Ik denk dat jullie even rustig met elkaar moeten praten zonder elkaar verwijten te maken en eisen te stellen.

In your eyes, Lisanne1811, Nescio en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Brem

Brem Lid

25 jun 2018
    12
    5
    3
    Vrouw
    Tjonge, dat jullie nog steeds over dat slet en hoer vallen zeg.:rolleyes:
    Oké, natuurlijk is het geen netjes taalgebruik. Maar kom op zeg. Ik weet vrijwel zeker dat dit überhaupt de eerste keer is in mijn leven dat ik een dergelijk woord in de mond neem. Ik scheld of vloek bijna nooit.
    En ik zei het niet omdat ik hem daadwerkelijk een hoer vind, maar om hem in te laten zien juist hoe pijnlijk en hard zulke woorden binnen kunnen komen.

Maar goed, jullie zullen allemaal vast nog nooit een lelijk woord hebben gezegd tijdens een ruzie:thumup:

Deel Deze Pagina