Stel: ineens zie je je grootste idool. Wat doe je?

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik denk ook dat het heel anders voelt als je ineens iemand tegen komt die weet ik hoe ver woont dan gewoon een bekende nederlander

2. Aura

Aura Niet meer actief

Nou mijn idool is eigen mijn moeder... maar goed even die buiten beschouwing....
    Dan ga ik voor Bob Marley...maar helaas die is niet meer op deze aardkloot te vinden.....

dus dan ga ik maar over naar een lekker hapje...Jake Gyllenhaal...nou echt werkelijk waar als die tegenkom bespring ik hem...dan maar ff ruzie hahah :p

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb geloof ik niet echt grote idolen meer... Toen ik wat jonger was wel, maar om iemand in 't wild nou aan te gaan spreken vind ik ook zowat. Wel heb ik uiteraard gevraagd cd's of boeken te signeren aan mensen die ik bewonder (na een concert, theatervoorstelling of lezing oid), maar nooit zomaar op straat iemand aangesproken..

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahaha! Ik lach niet gauw hard op, maar hier moest ik toch echt ff hard om lachen!!! :D
    Lekker droog, heerlijK!!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou ik ben ook neit zo van het gillen enzo..

Maar als channing tatum me voorbij zou huppelen.. WOW dan sta ik echt niet voor mezelf in!
    Wat een lekkere vent!!
    OOeehhh, en die zwoele blik!!!
    En in she's the man, begint het gewoon met hem in zn boxershort.. RRRRRR..
    Vind niet snel iemand zo mooi, maar hem.....

Do i need to say more??? :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mental theo..ook gezien in de dierentuin hahaa. zat met de kids op een picknick tafel tussen wel 50 man....niemand die iets tegen hun zij..maar ik zag ze wel allemaal kijken en wijzen...arme vent...genieten van een dagje uit is ook moeilijk lijkt me voor bekende mensen....

maar zoals je dus hoort, ik ben een kijker...zou de meeste bekende nederlanders nog niet herkennen en er staal voorbij lopen...

twas in de dierentuin toevallig dat ik me zat te vervelen terwijl mijn broers de leeuwen stonden te bewonderen ( al 30minuten....;))

Verder wel eens euhm hoe heet ie nouw....die voetballer....pfffft komt hier uit de buurt....ach ja...zoals je ziet ben heeeel erg fan van voetballers.

Neej heb geen echte fantype mensen.....dus ga ook nooit gillen of gek doen hahaha...gewoon doorlopen (zijn ook maar mensen)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb niet echt een idool. Ga ook zeker niet gillen ofzo. Dat mensen alles willen doen met iemand die ze niet kennen en alleen hebben zien optreden op tv enzo kan ik ook niet begrijpen. (niet dat ik die mensen maf vind hoor, t is geen belediging!)

Ik vind Gerard Ekdom wel erg leuk en als ik hem zag lopen zou ik wel even extra kijken, en misschien even groeten zoals ik dat bij alle mensen zou doen die ik op straat tegen kwam.

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Grappig, die zat een keer boeken te signeren toen ik in Londen aan het shoppen was!

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh ja en uit ervaring: ik heb een keer Brad Pitt 'in het echt' gezien en no way dat ik hem durfde te vragen of hij met me op de foto wilde... Stom he maar daar ben ik dan echt te schijterig voor of ik denk dat hij dat dan maar heel stom vindt ofzo.
    Wel heb ik een hele tijd 'onopvallend' naar hem zitten loeren vanuit mijn ooghoeken. Hij is trouwens niet mijn grootste idool maar vond het toch wel heel bijzonder om vlakbij een van de bekendste acteurs op aarde te zitten!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb niet echt een idool, dus geen idee, denk niet dat ik het aandurf om op diegene af te stappen en al helemaal niet om iets te vragen, dus zou niks zeggen en m maar straal voorbij lopen...stiekem steeds achterom kijken natuurlijk...dus tja weg kans om met je idool op de foto te gaan..;)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jensen Ackles (sinds Supernatural), nou maak me gek!!! :D

Bekijk bijlage 31713

Nou moet ik nog meer zeggen?? :p Als ik 'm tegen zou komen zou ik heeeel normaal doen 8)

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb niet echt een mannelijk idool ik heb het meer op de vrouwen:D maar dat heb ik zo ook ik kijk nooit naar mannen want ik heb er al een:)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou ik kijk zeker wel, maar de mooiste zit toch thuis :p

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    *smelt..

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja die van mij is ook het mooist....als ie dit eest krijg ik beslist weer zo'n reactie van: moet je een bakje hebben voor het slijm op te vangen haha

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mc dreamy van grey's anatomy mc steamy en karev :p allemaal sexy hoor hahaha die mochten me best ff over n ziekenhuisbed smijten :p

17. danip

danip Niet meer actief

Ik vind die libanese? acteur uit E.R. wel erg lekker! :D (en nog een aantal ;)) Volgens mij zou ik echt zo rood als de neus van pipo worden, en heel hard giechelen als een 12 jarig meisje.

Maar aan de andere kant, mijn eigen vent is veel lekkerder, en daar doe ik bovenstaande ook niet bij ;)

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    oja die libanees uit E.R. is ook erug hot! en john carter van E.R. :p ja heb wat met chirurgen :D

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohhh bedoel je deze?

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2