Ik gleed ook van mijn stoel Hij is zooooooo mannelijk!! Mijn vent is ook zo mannelijk en donker, vind hem vanzelfsprekend ook de mooiste Maar kijk ook graag naar andere mooie mannelijke mannen!
Ja inderdaad, vind het echt zo'n lekker robuuste man! Die van mij is donkerblond, maar ik val eigenlijk op donkere mannen Dat weet ie, want ik vertel zo vaak over de mooie mannen die ik die dag dan weer heb gezien. Andersom doet hij het ook wel hoor! Maar ik ben echt! erg haha...
Hier weet mijn ventje precies de mannen eruit te pikken die ik heel erg knap vind! Bij hem vind ik het wel wat moeilijker, ik heb denk ik een iets specifiekere smaak!
Misschien stom want ik ben natuurlijk een vrouw maar mijn grootste idool is een vrouw ( actrice ) en als ik haar tegen zou komen zou ik echt vragen of ze met me mee naar huis wil gaan hahaha ( val niet op vrouwen maar zij is zo mooi ) het gaat om Angelina Jolie
Nou ik vind Stephen Moyer uit True blood wel 'Man candy', dus die zou ik wel meenemen om een beschuitje te eten
Oeh, over man candy uit True Blood gesproken: Alexander Skarsgard. Jummie Erg he Misa Misa, dat jouw hottie in het echt getrouwd is met Anna Paquin (voor diegen die haar niet kennen. Het is dat meisje die tegenover hem zit) Maar goed, mijn hottie van het moment:
Zou niet weten wie mijn grootste idool is eigenlijk... En als ik ze zou zien dan zou ik het waarschijnlijk in eerste instantie niet eens door hebben. Ben n keer mien dobbelsteen tegen gekomen en heb n hele tijd lopen denken van "ik ken haar...maar waar vandaan nou toch..." Zat aldoor in de privee sfeer te denken. En toen zei ik dat zo tegen mn man (die was er ook bij) En die zegt JA DUH! Das die van zeg ns AAA en toen had ik hem pas door! Heb ik potdorie jaren naar gekeken! Wel stom want ik keek dr dus aan van "ik ken jou...zeg dan wat dan weet ik tenminste zeker dat ik je ken en weet ik misschien waarvan dan.." En zij keek heel vreemd naar mij zo van...ben je wat van plan ofzo!?
Hahaha, ja balen zeg, maar ja de chemie tussen die 2 spat wel van het beeld! En Alexander is eigenlijk ook best een sexy ventje
Ik ga naar een concert in de Effenaar de 29e en mijn grote idool Helge van Equilibrium komt ook (metalband) Reken maar dat ik vooraan sta en op de foto wil. Aanranden word moeilijk want vriendlief is erbij
Billy Corgan! http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Billy_Corgan/billy_corgan_image.jpg Rik Mayall is geniaal als je het mij vraagt, ik vind die scene briljant waarin hij zelfmoord gaat plegen met laxeermiddel. En dan de reactie van Neil: uhh uhh Mike, can you like, actually kill yourself with laxatives? I dunno Neil, but I'm gonna stay and find out! *Rik laat een enorme ruft* Werkt dus niet dat laxeermiddel. I'M NOT GETTING AGRESSIIIIIIIIIIIIIVE! :x Heeeeerlijk! Die Prick with a silent P.
Paddy kelly! rrrr! http://c.wrzuta.pl/wi14071/5e88e994001ba527465b2dd2/0/paddy%20kelly%20-%20the%20kelly%20family
dat is nu de enige waar ik van walg ik open de foto niet eens. Ieder z'n eigen smaak maar ik vind hem niet echt wat