Stel ..innesteldag is ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo klussertjes

    Ik heb een vraag ... heb bijna heel interner afgestruind naar info maar kan er niets over vinden. Maar mijn vraag is wanneer je nou eigenlijk symptomen krijgt na je innesteldag. Is dat al gelijk te voelen????Ik merk namelijk dat ik best in de war ben en bbang ben dat ik mijzelf voor de gek hou met wat ik voel. Ik heb mijn innesteldag op 12/12/2005 moeten hebben en heb vanaf 11-12-2005 last van krampjes en steekjes en een beetje zeurend branderig gevoel onder in mijn buik. Zou het dan toch al kunnen of niet??????? :rolleyes:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Natas,

    erg is dat het? je voelt van alles maar je weet niks. Handig zou zijn als we een schermpje hadden op onze armen dan konden we alles zien! :D
    Je kan inderdaad die dingentjes voelen in je buik. Ik had zelf de laatste keer mega buikpijn op de innesteldag en ook wat bloed verlies, helaas werd ik gewoon ongesteld. Er is geen pijl op te trekken.
    Na de innnesteling word er hcg hormoon aangemaakt, vaak is dat niet genoeg om iets te voelen. die klachten komen later als het gehalte omhoog gaat.

    Ik wens je veel sterkte met wachten, hihihi ik vind deze tijd altijd het ergst/langst!
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hoi Natas :D

    Ja wat jezegt deze tijden zijn het ergst. Je denkt altijd snel dat het zo is gebeurd maar dat is meestal als je een keer per ongeluk depil vergeet en je totaal niet gepland had om een kindje te krijgen ha ha!!! Maar dit is pas mijn tweede ronde dus rustig aan Maar ik kan mijzelf nogal voor de gek houden dus wat je zegt wachten rustig af ...

    hoelag ben jij eigenlijk bezig????
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik denk dat we dat allemaal wel doen, voor de gek houden.
    Inderdaad, helemaal paniek als we de pil vergeten hihihi en nu gaat het niet zo snel.
    Wij zijn in Juli met de pil gestopt. Daarna waren mijn cycli wat langer dan normaal. Vorige was 29 dagen, en dat zal deze ook zijn (ivm eisprong) hopen dat het nu raak is!
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hoi Natas

    Ik hoop het ook voor je ... de een is nu eenmaal sneller dan de andere. Ik zit wel erg in twijfel hoor nu ... ik denk dat ikmijzelf aardig voor de gek aan het houden ben. Heb gewoon PMS denk ik. Alhoewel sinds gister mijn bortsen wel meer pijn doen :) . Maar nog 6 dagen als alles goed gaat en dan kan ik de zekerheid van deze maand weer krijgen hi hi. En anders gaan we weer voor de volgende ben nog niet zo lang bezig hoor dus de mentale dip zalnog welmeevallen ;)

    liefs
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    een vraagje;hoelang na je eisprong komt de innesteling ongeveer?Thanx!!!

    Grts Lucia xxxxxxxxxx
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zeg maar van dag 5 tot 10 na je eispong.. ik lees telkens wat anders.. dus dit is een beetje alles bij elkaar.
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    nou vanaf vandaag kan ik testen ... ik heb totaal geen ongi gevoel dus misschien komt het later of toch .... ;) . Ik heb maandag nog getest en die was negatief. (de dag waarop mijn vriend weer weg moest) maargoed wie weet wat het resultaat nu is. Ik ga als ik nog niet ongi ben over twee dagen testen of denken jullie dat het nu wel eens positief zou kunnen zijn ....
     
  9. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    nou ben gister :evil: geworden. Op naar de 3e ronde.
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he jammer natas,

    veel geluk in de volgende ronde!!
     
  11. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Jammer, veel succes in de volgende ronde!
     
  12. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    ja bedankt en jullie ook veel succes ... en plezier ;)
     
  13. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Veel succes meis bij de volgende ronde...
     

Deel Deze Pagina