Stel je bent een man..

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

HAha wilde net typen,

Dat hij hem vergeten is van zijn bos te halen hihih.!
    wees blij jullie hebben hem gevonden.. en jullie zijn hem niet kwijt!

2. Niet meer actief

Haha nee ben inderdaad al blij dat de sleutel niet kwijt is. We wonen hier nog niet zo lang dus dat zou meteen een leuke binnenkomer zijn ;)
    Hoewel het wel echt typisch iets voor ons zou zijn om hem kwijt te raken haha.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maar je weet toch dat je dat soort dingen een paar keer moet herhalen? :) Ik zeg het altijd een paar keer, tot hij gek van me wordt en het niet meer wil vergeten omdat ik dan nog meer ga 'zeuren'. Tja, zodra hij aan mij kan laten zien dat hij heel goed zelluf dingen kan onthouden, zal ik niet meer zeuren :evil: Maar nu met die hormonen... Ik vergeet van voor dat ik van achteren nog leef zeg maar....

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Zucht, sommige mannen ook :rolleyes:

Maar nu weet je wel dat je een échte man hebt, die net als 95% van alle mannen zulke dingen vergeet ;)

Laat me raden: bij het uittrekken van zijn sokken gooit hij ze als een prop ergens tussen het bed en de wasmand in? Of msschien zelfs in de wasmand?

Groetjes van Kiki

5. Niet meer actief

Zn vieze sokken komen niet eens in de búúrt van de wasmachine. Ik vind ze overal behalve bij de wasmand! :D

En altijd maar 1, en waar de andere dan is? Gelukkig draagt 'ie alleen maar standaard zwarte sokken dus maak ik zelf wel weer een combinatie met een andere alleenstaande sok ;)

6. Vlinder84

De mijne presteert het om zijn stinksokken altijd aan mijn kant van het bed te gooien. En aangezien hij veel sport, krijgt zo'n sok een nogal uhm 'penetrante' geur... Maar mijn wraak is zoet, want nu leg ik ze steeds op zijn kussen, kan hij het zelf ruiken.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    die van jullei halen de slaapkamer nog haha
    hier gooit hij ze in de woonkamer onder de trap en 3 dagen later raap ik ze dan maar eens op.
    OM ze vervolgens in zijn eigenla te leggen zodat hij nooit schone sokken heeft helaas leert hij hier niet van.

8. Niet meer actief

Hahaha, toch grappig dat mannen wat dit soort dingen betreft allemaal hetzelfde zijn.
    Vlinder84: En die geur, heel herkenbaar. Pff wat kunnen die 'dingen' stinken zeg, echt niet te doen gewoon.

Hier helpt trouwens helemaal niets ik denk dat ik er maar mee moet leren leven.

Maar het allermooiste vind ik nog zn boxershorts. Hij trekt die dingen altijd uit zn kast en kijkt dan welke die dag gedragen gaat worden. Dit leidt er dus toe dat er wel eens boxers ergens liggen waarvan niet duidelijk is of ze schoon of vies zijn.
    Dus ik laat hem 1 zien en vraag dan "Is deze schoon of vies?" hij pakt hem dan aan ruikt eraan en geeft antwoord :D
    Laatst gebeurde dit dus weer en toen keek ie mij heel serieus aan overhandigde mij de boxershort en zei "Hmm ik weet het niet, ruik jij eens"
    :confused:

Nee dankje, we doen ze bij twijfel wel gewoon in de was ;)

9. Vlinder84

hahahahaha dat is toch niet normaal he?! Weet je wat ik ook zo typisch vind? Dat hij de koelkast opentrekt, dan heel bedenkelijk kijkt en zegt: je hebt geen boter gehaald. Ik: jawel het staat in de koelkast. Hij: echt niet, ik zie het niet hoor! Ik werp 1 snelle blik in de koelkast en roep: tadaaaa hier is je boter! En heb je wel eens opgelet op hoe mannen hun tanden poetsen? Met hun benen stevig op de grond, beetje uit elkaar, hangen boven de wasbak met de borstel in hun kruistje. En vervolgens gaan ze met hun hoofd tegen de tandenborstel aan zitten raggen ipv de borstel te bewegen. Moet je maar eens op letten, de meeste mannen doen het zo!

10. Niet meer actief

hahahaha ja dat klopt helemaal!
    Echt alles klopt haha. Hij gaat tekeer tegen die tandenborstel echt niet normaal. Dat ding ziet er ook altijd helemaal afgemat uit :D

Wat ik ook een mooie vind is dat als hij ziet dat de wasmachine klaar is hij er heen loopt en de deur openzet. Alsof die was zichzelf ophangt? En dan ook gewoon weglopen.
    Ik bedoel als je de was niet op gaat hangen waarom zou je dan wel dat deurtje open zetten? Ik irriteer me daar dus aan omdat ik dat opvat als een teken voor mij dat ik de was op moet gaan hangen?

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik vind het raar dat zijn onderbroeken wel de wasmand vinden haha

Maar ook hij heeft voor zijn kleren een of andere stanaard gekocht zodat ze niet op de grond liggen . Nou die standaard is leeg en je raad het al kleren op de vloer hjaha

Ook de sleutel vraag herken ik vraagt ie aan mij of ik weet waar zijn sleutels liggen. Net of ik ze gebruikt heb hhaha

12. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

wat herkenbaar allemaal :D

van de sokken tot onderbroek tot aan de sleutels aan toe, haha

en ik maar denken hoe ik het weer 'getroffen'heb met zon man, maar ze zijn dus blijkbaar allemaal zo

als ik het nl aan vriendinnen vraag, kennen ze dit probleem niet
    (of ze willen het niet toegeven..... :^o )

wat een heerlijke site is dit toch \:D/

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh ik heb wel een tipje voor degene waarvan de mannen vuile was rond laten slingeren. Onze slaapkamer is op de 1e verdieping, wasmachine staat op de begane grond en ernaast de wasmand.

Ik heb mijn man gewoon gevraagd om voortaan zijn vuile was bij de trap boven te leggen, zodat hij of ik ze meeneem naar beneden en in de wasmand gooien. Zo zorg je ervoor dat ze niet in de slaapkamer blijven hangen.

Of in de slaapkamer een extra wasmand plaatsen, zo'n kleintje, waarin hij alles kan gooien.

14. Vlinder84

@ Kleinwonder :eek: dat hij dat duuuurft? Ik had hem bij z'n hand gepakt, hem naar de wasmachine gebracht en gezegd: hey het deurtje staat open, handig! Hang jij het even op? Dank je! En dan gewoon weglopen.

Enise, er staat een hele grote wasmand in onze slaapkamer, eentje in de badkamer (naast onze slaapkamer) en bij de wasmachine. En waar liggen zijn kleren? Nog steeds ernaast hoor haha.

15. danip

danip Niet meer actief

haha! Wat herkenbaar dit! Echt alles klopt! Alleen die van mij legt zijn kleren op! de wasmand... De laatste handeling van het klepje optillen is echt te veel werk! :)

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nummer 1: vergeten.

Nummer 2: Koelkast of magnetron, of op de plee. Hier lag eens de afstandbediening in de vriezer dus ja...

Kan je em niet belle?

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja na 5 dagen onder het bed loopt het zelf wel naar de wasmand [​IMG]

18. danip

danip Niet meer actief

Ja en dat zoeken staat gelijk aan snel even kijken! Niet even wat dingen aan de kant schuiven om te zien of het er misschien achter staat :(

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ons bed staat al op de grond past niks meer onder haha
    nou hier staan de wasmanden verspreid door de hele verdieping 2 slaapkamer 1 douche en nog liggen de sokken beneden haha ook een bord in de vaatwasser zetten is teveel werk

en wat ook ergelijk is meneertje moet eerder uit bed voor zijn werk dag in dag uit maar zijn kleren de avond ervoor klaar leggen in de badfkamer kan niet dus smorgens schuifdeur open vd kast licht aan doen want anders kan meneer zijn kleren niet vinden en dat betekend dat ik al om 6 uur wakker meot worden hahah en savonds ligt hij lang uit op de bank te pitten terwijl ik niet in slaap kan komen grrrr :evil:

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    duh, mannen stofzuigen en stoffen toch ook altijd om de spullen heen ipv te op te tillen

Deel Deze Pagina