mijn mannetje weet niet eens hoe een plumeau eruit ziet dus laat staan dat hij het gebruikt zelfs van een raggebol had hij nog nooit gehoord haha
Ik geloof dat ik geluk heb met mijn hubbie! Hij gooit (meestal) zijn vieze spul in de wasmand en zet altijd alles aan de kant als hij gaat stofzuigen! Maar als ik iets van hem wil moet ik wel een briefje neerleggen anders vergeet hij het. Zo gaat dat tegenwoordig trouwens ook bij mij, ik vergeet echt alles Helemaal niet handig..... Misschien ook iets voor jou kleinwonder? Een briefje neerleggen als je wat van m wilt!
=D> HAHAHA, Zoooooo herkenbaar dit! Ik lig helemaal dubbel. Inderdaad, mijn mannetje doet ook het deurtje van de wasmachine open. En ik heb wel eens de proef op de som genomen, de volgende dag stond ie nog open en de was zat er nog in. En dan maar klagen dat zijn spijkerbroek zo stinkt! DUH! Hijs ook ALTIJD zijn spullen kwijt! Onderandere zijn bril (tsjah, ik ben mijn bril nooit kwijt, ik heb hem namelijk op mijn neus) Maar zijn bril ligt op de vreemdste plaatsen. In de boekenkast, in de koelkast, in het schuurtje. Zucht! En dan beweren dat ie zonder bril niet goed kan zien. Waarom zet je hem dan steeds af? #-o Twee dingen tegelijk....vindt ie ook erg moeilijk. Na mijn operatie moest hij noodgedwongen koken. Hahahaha, tsjah, de pasta afgieten, terwijl je de saus in de gaten houdt en ondertussen ook nog de tafel dekken......Hahahaha. Naja, hijs verder echt wel lief hoor...... Hij schildert alle kozijnen zonder dat ik er om vraag! en hhij kan best goed stofzuigen. En hij is dolblij dat ik zwanger ben.
Zit ik alles lekker terug te lezen (met tranen in mijn ogen van het lachen) krijg ik een sms: "hey lieverd, sorry sorry sorry, kben vergeten de computer uit te doen, wil jij dat nog ffies doen?" HAHAHAHAHA
Haha Marleen: Geloof mij, heb wel eens een briefje neergelegd: die ziet 'ie niet eens. Ik weet nog dat ik voor het eerst bij zijn ouders thuis kwam (hij woonde daar nog..) en dat op iedere spiegel een briefje geplakt zat met de tekst "DENK JE OM HET ALARM!?". Ik snapte dit niet, de volgende ochtend wel.. Mijn vriend moest altijd om 06:00 (als eerste dus..) zn bed uit en dan moest hij dus het alarm uitschakelen anders gaat dat af. Het was al 100x mis gegaan en toen heeft zn moeder maar op alle spiegels (hij is heel ijdel) zo'n briefje geplakt zodat hij eraan zou denken. Nou zelfs dit hielp niet, hij zag de briefjes gewoon niet
Misschien kan hij niet lezen?! Ik word net gebeld door vriendlief, zegt ie: het aquarium was leeggelopen vannacht. Ik gil: écht?! En nu? Hij: ik heb de vissen in een emmer gedaan (ik krijs: ze leven nog?! Ja, ze leven nog) en de handdoeken alvast klaar gelegd zodat jij even kan dweilen... Oh ok, bedankt schat.
SJONGEJONGE das toch ook wel heel erg! Ik kan er wel om lachen hihi maar kan me voorstellen dat het voor jou minder lollig is.
Tja, hij had haast want moest naar zijn werk. Ik heb toch niks te doen de hele dag Oh zie net een kat hongerig naar de vissenemmer kijken. Beter is dat aquarium niet lek, want werd al gek van dat ding! Iemand nog wat guppies nodig?
Hihi Vlinder das ook een mooie. Ik kan daar trouwens altijd goed sjaggie van worden als mijn vriend weer de opmerking maakt "ja maar jij hebt toch niets te doen de hele dag". Dat is voor hem een reden dat hij helemaal NIETS meer doet, maar dan ook écht niets. Achja, 't vrouwtje is toch de hele dag thuis! Hoe gaat het met de visjes? Ik mag hopen dat je geen gigantisch aquarium hebt want dan ben je nog wel een tijdje aan het dweilen..
Hahaha sommige dingen zijn inderdaad zo bekend. Mijn man vergeet ook altijd alles zelfs als je het hem net nog gevraagt hebt. En het kleding verhaal word ik ook altijd gek van. Zijn kleren liggen ook altijd op de grond naast zijn bed. Behalve zijn boxershorts die liggen wel in de badkamer maar ja niet in de wasmand maar voor de wasmachine. Sokken vind ik soms ook overal. En als hij gedouched heeft ligt de handdoek en kledingstukken verspreid. Ik weet niet wat hij allemaal doet daar hahahaha. O ja en nog een ding, hebben jullie dat ook? Hij laat altijd de vieze borden en kopjes gewoon staan, hij zet het nooit in de keuken neer Ik heb het hem zo vaak gevraagd, zijn antwoord: ja ik doe het zo. Even later kom ik terug en staat het er nog En vervolgens zegt hij weer: ja doe het zo.
JA! Of hij brengt het vol trots naar de keuken om vervolgens het op het aanrecht neer te zetten. Maar in de vaatwasser...ho maar!
Hahahaha Ja erg zijn die mannen he hahaha, ze laten alles (overal) slingeren en wij mogen alles achter hun opruimen
Ja, dat halve werk he, klassiek geval. Oh was trouwens zo over de zeik gister (echt niet alleen door hormonen al maken die het wel erger). Mijn vriend is het kledingkastje voor de babykamer aan het opknappen. Cremewit aan het verven en wat schuren hier en daar. Hij is een pietje precies wat verven betreft, dus dat is wel super. En toen dacht het vriendje van mijn zusje ' dat kan ik ook!' En nu is hij dus uitgeschoten *&^%$£$£! Want sommige delen moesten gewoon hout blijven zeg maar en daar zitten nu allemaal witte vegen op. Kreeg zowat een rolberoerte want dat gaat er dus niet meer af. En hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was, maar ik weet hoe hij is. Het interesseert hem niet of het netjes gebeurt, als het maar snel af is. Ik wil dat kastje nu niet meer. De hele babykamer is prachtig en tiptop in orde en dan die lelijke k*tkast erbij! Dus ik wil dat mijn vriend nu dat houtwerk ook helemaal verft of een nieuwe kast. Want dit verziekt gewoon heel mijn zicht... Oh wat een zak! (ik mag die vriend van mijn zusje sowieso al niet dus dit maakt het er niet beter op grrr)