stel je bent ZWANGER! en je kunt het niet laten....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Ik ben ook voorbarig geweest en heb het eerste rompertje (met lieveheersbeestjes!) en tutpopje al in huis! :)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zou ook ies kleins kopen idd. Een rompertje, sokjes, zoiets. Was het alvast maar zover, zucht...

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb nog nix gekocht ;)
    Maar myn pandora bedel die ik heb gekocht omdat ik met de pil was gestopt, heeft toch geluk gebracht :D
    Het was trouwens het kinderwagentje ;)

4. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    kom op dames, wie nog meer?

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik zou gelijk een rompertje kopen met, ik ben oma, en die aan me ma en schoonma geven.
    Wat ik voor me zefl zou kopen..mmmm...ik denk Collageen bodymilk van Mylène voor mezefl ;).
    (om me buikje goed mee in te smeren zodat die mee rekt, en geen striemen (minder) krijg. jaja het bewezen bij ons in het lab)

liefs mij

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb na de eerste echo een compleet neutraal pakje gekocht met alles der bij ook een jasje :D

7. Voordat ik zwanger was had ik al 2 pyjamatjes gekocht voor de oma's (om af te geven op het moment dat ik dan zwanger was, snap je?) waar dan zoiets opstond als Oma's hartendiefje of zo. Was wel lief!

Maar toen ik wist dat ik zwanger was heb ik niet meteen iets gekocht, pas vanaf 4 maanden toen ik wist dat het een meisje was! (30 December echo gehad zodat we het geslacht wisten en 1 Januari begon de solden 8) )
    De eerste 3 maand zou ik zowizo niet te veel kopen, je weet maar nooit! :(

8. heb al een rompertje, gekocht voor mijn mannetje toen we stopte met de pil zodat we er af en toe naar kijken en dan zien waar het voor doen en al stiekem van kunnen genieten.
    maar als ik zwanger zou zijn zou ik denk ik af en toe wat kleertjes kopen en dan babykamertje en dat soort dingen als ik 3 maanden ben. of moest ik nu zwanger zijn ben ik al 4 maanden dan want we gaan in dec eerst verhuizen

xxxxxxxxxxxxx

9. koppel

koppel Niet meer actief

Ik zou een boek kopen voor mijn vriend, Ik wordt papa ofzo hahahhaa..

10. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik zou de eerste dag dat ik alleen ben, nadat ik zeker zou weten dat ik zwanger zou zijn, uitgebreid gaan winkelen en iets heel speciaals kopen. Maar wat, dat weet ik niet zo goed: kan een knuffel zijn, of een boek, of iets voor mijzelf. Overigens zou ik ook uitgebreid koffie (thee is dat eigenlijk bij mij, maar ik noem het toch koffie dringen) gaan drinken en een overheerlijk stuk chocoladetaart of iets dergelijks eten. Kortom: heerlijk een feestje bouwen helemaal in mijn eentje en optimaal genieten!

Toen we trouwden heb ik al in zo'n bui een keer een ontzettend mooie kinderbijbel gekocht. Voor het kindje waar we naar uit zouden kijken, maar dat nog even moest wachten. En een jaar geleden, toen de kriebels ineens onoverkomelijk en concreet werden, bij mij, maar bij mijn man nog niet, heb ik een keer een heel ienieminie rompertje gekocht (inderdaad om af en toe zwijmelend naar te kijken! ...herken dat helemaal!). Dat was mijn geheim en het was heel spannend om het te kopen. (Later in een emotionele 'ik verlang zo naar een kindje'-huilbui wel aan mijn man laten zien).

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik zou ook heerlijk uitgebreid naar de sauna/beautygedoe willen gaan, maar volgens mij mag dat dan niet meer... (wat wel jammer is, want volgens mij is het juist wanneer je zwanger bent erg lekker).

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan had ik als eerste een heel erg mooi lakentje gekocht dat zag er toen zo lief uit bij de prenatal.

13. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    doe mij tegen die tijd ook zo'n flesje... :oops:

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Je mag wel naar de sauna, mits je er aan gewend ben. Ben je vaker geweest dan kan het geen kwaad!

Ik ben zelfs toen ik zwanger was in mei naar de hamam geweest.. Ok ze moesten wel wat zachter doen van mij, maar die sauna en turksstoombad konden geen kwaad!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Volgens mij mag je zelfs naar zo'n beautysalon voor massages enz want er zijn speciale massages voor zwangere vrouwen dus denk dat geen een van de twee (sauna en massages) gevaarlijk zijn.

Ik heb al zo'n jaar het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' liggen voor het geval het eindelijk zo ver zou zijn (ik kon toen nog niet weten dat het zo lang zou duren :()

Maar echt iets kopen voor de baby of zo durf ik niet... denk pas nadat ik 10 weken zwanger ben lekker uitgebreid zou gaan winkelen... en dan alle verlangens van het laatste jaar en een half helemaal botvieren :)

16. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Als ik zwanger ben(god wat klinkt dat geweldig)dan zou ik voor mezelf een mooie buikband gaan uitzoeken en wegleggen tot ik em aankan.Daar zou ik dan gelijk een mooie ketting bij maken,en ook wegleggen.(maak zelf kettingen)Dan heb ik iets wat gelijk uit de eerste emoties is gemaakt.Vaak de mooiste.En ik zou denk ik een rompertje kopen ofzo in maatje 50,met papa is lief ofzo?Weet niet of je dat hebt.Ooohh,zwijmel zwijmel...Was het maar zo ver!
    Liefs Yvette

17. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    jaaah erg hè..je kunt er zo bij weg dromen :) dat heb ik ook!
    zat vandaag alweer helemaal te bedenken hoe de babykamer eruit komt te zien...pffff....eerst maar es zwanger worden... :rolleyes:

18. maantjecolet

22 aug 2007
    37
    0
    0
    planner bij de thuiszorg
    Voorburg
    Hoi allemaal,
    bij m'n eerste zwangerschap heb ik gelijk z'n 9 maanden dagboek gekocht, toen ik positief teste.
    Nu zou ik het niet weeten ik denk ook zo iets en dan voor m'n man (zou dan zijn eeste worden)
    Zou ik een hangertje voor z'n ketting kopen of zo iets
    veel liefs maantje

Deel Deze Pagina