Philips Airfryer xl of xxl?

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja ik meen het, een airfryer topic:p

Maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met beide en welke fijner is. Ik heb al gelezen dat de bereidingstijd van friet langer duurt in de xxl en dat hij echt behoorlijk groot is op het aanrecht. Is de xxl de moeite en het extra geld waard of zal ik gewoon voor de xl gaan?

Zulema vindt dit leuk.
  2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Wij hebben een eigen huismerk airfryer dus daar heb je niet veel aan.

Welke is voor jullie geschikt als je kijkt naar de hoeveelheid mensen in huis. Is het dan een meerwaarde?

maar ik zou ook kijken naar de accesoires, wat ga je er mee doen en is het dan zinvol om een grotere te kopen.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Ik had de xl en nu inmiddels de xxl.
    Ik doe er niet meer dan 1 zak friet in, want dat duurt inderdaad langer. Nu bak ik gewoon 1 zak en daarna terwijl we eten gaat er nog een zak in. Dat werkt voor ons prima.

Wat ik heel handig vind is het rekje wat erbij zit, wanneer ik bv snacks erin klaarmaak. Dan kan er een deel op de bodem en een deel op dat rekje.
    Nou weet ik alleen niet of dat rekje er standaard bij zat of dat het een combi met het apparaat was. Wij hebben hem via ING rentepuntengekocht met een kleine korting.

Het grootte verschil merk ik zelf niet zo, maar dat komt ook omdat hij niet standaard op het aanrecht staat. Ik haal hem uit de kast als ik hem nodig heb.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Wij hebben een gewone en de xxl. Voor ons gezin van 4 personen kan er precies genoeg patat in de xxl. Een xl zou dus te klein zijn voor ons.
    Bij de xxl heb je een soort schotje wat je in de mand kan plaatsen waardoor je ook 2 aparte dingen tegelijkertijd kan maken.
    Daarnaast heb ik voor de xxl los een bakblik gekocht om bijvoorbeeld cake mee te maken, geen idee of dit soort dingen voor de xl ook verkrijgbaar zijn?
    De airfryer staat hier trouwens niet in de weg en de xxl is qua omvang maar een klein stukje groter dan de normale.

5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik zou voor de XXL gaan, scheelt niet veel qua apparaat grootte maar wel qua inhoud.

de XL rookte ontzettend bij ons, de XXL geen problemen mee.
    Bereidingstijd vind ik ook echt meevallen.

Zulema vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

@Ysabella Gooi je expertise even in de groep :p

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Je bent me voor :roflmao:
    @Ysabella schiet eens op :p

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bedankt voor de feedback meiden..

Ik ga nog even doortwijfelen en hopelijk binnenkort toch maar zo'n ding bestellen:)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb nu de gewone en de XXL variant. Eerder had ik de XL variant. Maar die is dus er mee opgehouden en nu vervangen voor de grotere variant. Wij hebben de airfryers alleen op het aanrecht staan als we ze gebruiken. Als we ze niet gebruiken staan ze in de garage op de plank. Ik weet niet of jij ook die mogelijkheid hebt want om ze nou op het aanrecht te laten staan en daarom een kleinere te kopen zou zonde zijn. Ik vind de grotere variant het fijnst. Schud lekker de frietjes om en ik heb niet het idee dat het langer duurt dat hij warm ofzo is. Als je de keuze hebt zou ik echt voor de grootste gaan. Ook handig met cupcakes bakken: kunnen er meer tegelijk in:roflmao:

mum2be2 vindt dit leuk.
  10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Wij hebben de xxl, en die is nog te klein :roflmao: nee hoor, wij bakken gewoon in 2 keer de patat.
    1 zak van 750 gram gaat er prima in 1 keer in :thumup:

Oh en ik heb ‘m in een kastje staan als ie niet in gebruik is.

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik kan hem gelukkig wel goed opbergen, we hebben veel kastruimte in de keuken.. Belangrijkste overweging is denk ik toch de prijs. Scheelt niet heel veel, maar tich wel wat. Als dat verschil het waard is, dan neig ik denk ik toch naar de xxl. Ook ivm het vetopvang gedeelte onderin..

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Xxl! :D

13. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Hier de XXL. Is van buiten niet veel groter maar er kan veel meer in!

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.187
    10.776
    113
    Man is er ook van overtuigd geraakt dat we een airfryer nodig hebben (naast een keukenmachine met inductieverwarming en een hogedrukpan annex slowcooker- en nee hij kookt niet)

Om aan de voordelen waar hij mee schermt te voldoen, lijkt het dat we dan ook voor een xxl moeten gaan :p

Hij ziet het als oplossing juist omdat hij niet kan koken, dat hij makkelijk iets klaar kan maken

En ik heb mijn fijne grote oven moeten achterlaten in het oude huis en heb nu een piepklein combi dingetje, volgens hem kan je er goed in bakken?

Deel Deze Pagina