Stel, je hebt een weekje vrij...

Discussie in 'De lounge' gestart door siets, 16 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Lezen, Netflixen, uitgebreid koken of iets lekkers gaan bakken, winkelen, een klus in huis aanpakken waarbij het heel fijn is dat je dat in alle rust alleen kan doen (en dan lekker de muziek hard zetten), museum bezoeken, (bos)wandeling maken, naar de bioscoop, naar de dierentuin

2. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Heel hard hopen dat de kinderen niet ineens ziek zijn :p
    Die van mij hebben met ziek zijn altijd een timing van...:o:

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Haha je went er heel snel aan is mijn ervaring. De uurtjes vliegen voorbij. Ik heb 2 dagen van 8.30 tot 14.15 uur het rijk alleen. Heerlijk om in je eigen tempo iets te kunnen doen.
    Veel plezier!

siets vindt dit leuk.
  4. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ja, dat schoot gisteren ook door mijn hoofd. Afgelopen dagen zijn 3 van mijn 4 gezinsleden Achter elkaar ziek geweest door buikgriep... zal je net zien dat ik dan zelf aan de beurt ben.
    Nou ja, dan wordt het wat @Madelie schreef; slapen, slapen, slapen... dan ook best fijn.;)

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik zou helemaal niks doen. :roflmao:

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Dan moet je je niet vergeten om je toch ziek te melden hè, dan krijg je je verlofuren weer terug.
    Tenminste zo is dat op mijn werk. :D

siets vindt dit leuk.
  7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Als ik een week echt vrij zou hebben: ik zou de keuken verven. Dat is staat nog hoog op te doen lijstje.

In een ochtend kan je makkelijk een muur behangen of verven.

Doordeweeks is het niet zo druk in de stad, dus winkelen kan dan wel. Zou dan wel een lunchpakket meenemen in je tas en een mondkapje.

siets vindt dit leuk.
  8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Een grote reep chocola kopen en een nieuw boek en dan uren achter elkaar op de bank zitten lezen met grote hoeveelheden thee. En dan hopen dat het buiten flink regent. En genieten van de stilte in huis.

Een echte lange bos- of strandwandeling maken(man en kinderen vinden het al snel te ver).

Kasten en rommel die me al lang irriteren leeghalen, uitmesten en sorteren.

Alle accessoires in huis vervangen: kussentjes, kaarsen, dekentjes, kleed, dat soort dingen en lekker tutten om alles een nieuw plekje te geven.

Mijn duizenden ongesorteerde foto’s en filmpjes sorteren en ordenen.

Lekker online shoppen :p.

Koffiehert vindt dit leuk.
  9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ik heb dus 1 week vrij
    Nou wij hebben van een stichting voor langdurig zieke kinderen , 2 dagen nacht Efteling gekregen.
    Ik heb contact gehad of ik mocht verzetten, maar aangezien ze open zijn mochten we niet verzetten.
    Dus gaan we maar met mondkapje op

siets vindt dit leuk.
  10. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Wat goed! Ja, als je alles in huis hebt, kan je best veel doen in een paar uurtjes.

11. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

dat doe ik ook altijd als ik een dag vrij hebt terwijl de kinderen op het kdv/school zitten.

Dus waarschijnlijk zou ik gaan opruimen, beetje winkelen, en veel wandelen.
    Ik heb toevallig aankomende week vrij en 2 dagen gaan de kinderen naar de bso/kdv.
    1 dag ga ik met mijn moeder naar cranenbroek, daarvoor moeten wij een uur rijden.
    En 1 dag ga ik op de koffie bij een vriendin.

siets vindt dit leuk.
  13. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Wat een mooi kado! Ik hoop dat jullie onbezorgd kunnen genieten van dit uitje, ondanks de mondkapjes. Hopelijk is het minder druk nu.

one of kind vindt dit leuk.
  14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    O wat heerlijk! Ik geef je groot gelijk!
    Wat ik zou doen in deze tijd? Slapen, koken, slapen, Netflix, slapen, in bad gaan, slapen, m’n nagels laten doen, slapen, beetje schoonmaken, slapen, biertjes drinken, slapen, beetje roken.
    En had ik al slapen gezegd? :roflmao:

siets vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Slapen. Langer dan 2 a 3 uur achter elkaar, wat nu al 9 maanden niet lukt omdat junior niet doorslaapt

Daarna opruimen

Daarna lunch laten bezorgen en vriendin uitnodigen

16. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    :roflmao::thumup:

Mar76 en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Oeh... goed idee! Dat kan natuurlijk nog wel :)

18. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Shoppen zonder kind, gewoon lekker een ochtend op de bank met Netflix aan, klusjes rondom het huis die ik normaal niet snel gedaan krijg. Een week is te kort hier :roflmao:

19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.508
    30.951
    113
    Vrouw
    Ik lees heel veel shoppen of ergens naartoe gaan. Lijkt me deze periode niet handig.
    Dus dan zou Ik eerder gaan voor een lekker lange wandeling.

Aan het begin van de week een stevige opruim/poetsbeurt voor je huis. En getest van de week lekker ontspannen en niks moeten.

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik zou eropuit gaan om een nieuwe bank uit te zoeken, de grote muur in de woonkamer verven en zo mijn huis restylen.
    verder af en toe een brood bakken en stoofpotjes maken (vind ik heerlijk maar meestal geen tijd voor), de tuin winterklaar maken, boek lezen, winterkleding uitzoeken en de halkast wisselen van zomerspullen naar winter (sjaals en wanten etc erin leggen)

Deel Deze Pagina