Lieve Linda, Ten eerste: welkom! Naar aanleiding van je tekstje: Ik denk dat je er zeer verstandig aan hebt gedaan om het zonder hem te doen - hij klinkt niet echt geïnteresseerd in jou en is voornamelijk met zichzelf bezig. Beter dan XTC....wat een rare, onvolwassen gast! Zo iemand is niet in staat om een goede rol in jouw leven te spelen. Weet zeker dat we veel aan elkaar zullen hebben in dit forum! Liefs, Modo
Linda, even een reactie op je verhaal. Helaas heb ik dit soort verhalen in mijn omgeving al vaker gehoord, denk ook dat je inderdaad beter af bent zonder hem. Kies voor jezelf en je kindje dat zorgt voor hoop minder stress. En laat je ex eerst zelf maar eens volwassen worden.
Welkom Linda! Over jouw verhaal...tja, wat valt daar nu verder nog op te zeggen, spreekt voor zich, lijkt me zo.
Beter kwijt dan rijk, die kerel! Wat denkt die wel?! XTC vergelijken met een geboorte, eikebahbah! Die ging bij mij toch ook een rotvaart Welkom Linda, hopelijk heb je het hier naar je zin. Enneh, ik heb zo de indruk, dat jij, net als de andere singles hier, een sterke en kordate dame bent! Dat beloofd veel goeds Groetjes, Lieke.
Bedankt voor de reacties.. ben idd blij dat ik mn keuze zo gemaakt hebt en hem niet meer wil zien en tuurlijk zijn er momenten dat je er van baalt dat je alleen bent maargoed dat zijn maar momenten zullen jullie vast ook wel hebben.Ik zie onze toekomst zonder hem iig een stuk rooskleuriger in
Ik ben ook alleenstaand en zwanger. Alleen voor mij is dit een bewuste keuze. Ik ben niet bewust alleenstaand maar wel bewust zwanger geworden mbv een donor. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en alles gaat prima en ik ben er uiteraard erg blij mee. Iedereen in mijn omgeving weet af van mijn keuze en dus heb ik geen last van vooroordelen of andere problemen.
Welkom Sandra! Ik moet zeggen dat ik dat een erg dappere keuze vind. Wel fijn dat je geen last van vooroordelen hebt!
Idd een dappere keuze! En wat een geluk heb jij dat je geen last hebt van een vader die evt lastig kan doen en van die dingen. Ook al over de helft! Zalig hé, eens de beeb beweegt. En hoogstwaarschijnlijk net de periode waarin je je goed voelt en nog nergens last van hebt. (wou dat ik die periode had, zou er normaal midden in moeten zitten, maar eh... ) Welkom en veel plezier hier Lieve.
Hier nog een "alleenstaande" mama. Ben totaal ongepland zwanger geworden door de pil heen, waarna ik gelijk van mijn vriend te horen kreeg dat hij er niet klaar voor is om een kleine om te voeden. Hij begint nu wel bij te trekken. Is na aan het denken over namen en wil de kleine ook zeer zeker zien. Het nadeel is alleen dat hij niet in Nederland woont, waardoor het contact ook niet 100% zal zijn. Hij kan niet naar Nederland komen (hij woont in Turkije) en ik kan niet zomaar even naar Turkije gaan. Echt helemaal alleenstaand ben ik dus niet, maar de papa is wel erg op de achtergrond.
Welkom tatlim23 Als papa zover weg woont zal het inderdaad grotensdeels op jou schouders komen rusten. Is er wel kans dat hij bij de bevalling aanwezig is.
Nee, helaas is het vanuit Turkije zo moeilijk om aan een visum te komen, dat we dat niet eens gaan proberen. Moet zeggen dat ik er nu wel redelijk vrede mee heb, het is gewoon niet anders. Misschien dat ik in september naar Turkije ga met de kleine, we zien wel. Maar het zal meer een ver-weg-papa worden.
Moet moeilijk zijn! En trouwen is geen garantie hé... Ik zou allesinds niet naar Turkije kunnen verhuizen, m'n familie en zo achterlaten, die andere cultuur en zo. Top van je, en sterk ook! Succes
Welkom Tatlim (zat jij niet ook bij de mei-mama's?). Jeetje wat een nare situatie, dat is allemaal heel moeilijk. Het is wel goed van je dat je er nu (redelijk) vrede mee hebt, maar leuk zal het nooit worden, het blijft toch altijd wel moeilijk. Heel veel sterkte gewenst, en het gaat wel goed komen met jou en je kindje! (Zie net dat we allebei even ver zijn! Ook 11 mei uitgerekend? Wat grappig !)
Welkom aan de nieuwe mama's en voor de rest ben ik niet zo veel meer op forum geweest want heb platgelegen! Was echt niet goed hoor, pff! De buikgriep! Groetjes Leen
Die is bij mij gelukkig al gepasseerd, oef! Was het overgeven net over, dan die buikgriep, wéér overgeven! Was met een emmer op de pot gaan zitten En 2 kg afgevallen ook