Stel je jezelf ff voor?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Platliggertje, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Tja, is natuurlijk niet leuk voor jullie, zeker in begin als de vlinders nog volop rondfladderen :)
    Maar mss heeft je moeder wel ergens ook gelijk, ze wil natuurlijk alleen maar het beste voor haar kind en haar toekomstig kleinkindje!
    Denk daar maar aan en wees ook blij dat je zo een lieve mama hebt die zorg voor je draagt want er zijn meisjes zoals jij die op hun ouders ook niet meer kunnen rekenen!

Daarin ben ik ook een gelukzak, mijn ouders helpen mij ook zo veel ze kunnen!

Nog eventjes geduld en dan zien jullie mekaar terug en zo is de stressperiode van de bevalling tenminste voorbij en kunnen jullie met z'n drie wennen aan mekaar! Good luck

2. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik ben ook niet boos op mijn moeder Leen. Ik vind het alleen heel jammer, ik snap het best wel ;). Maar ach nog ongeveer 6 weken kan die weer bij me zijn, wat zijn nou 6 weken in het leven wat ik nog voor me heb?

3. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    That's the spirit! :p

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Tkomt dichtbij voor jullie éh? (jaloers :p )

5. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Haha ja! Maar heb liever dat het vandaag over is dan morgen ;). Dit natuurlijk niet omdat ik het kindje niet langer wil dragen, maar omdat ik heel veel klachten heb en dat mag nu wel een keer over zijn!
    Ben al vanaf week 4 misselijk ('s ochtends), heb sinds gisteravond krampen die niet weggaan, heb een niersteen die niet kan weggehaald worden als de baby er nog zit...

Hoop dat jou zwangerschap beter verlopen is ;) en dat voor jou ook snel de tijd komt dat je mag bevallen!

6. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Mijn zwangerschap is een ramp...
    Zal ff de link zoeken ;)

7. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=30898
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=31050
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=33169
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=33900
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=31781
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=33917
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=36020
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=38150

Momenteel neem ik om de 3 uur weeënremmers, de éne keer prepar + utrogestan, de andere keer adalat.
    En nog krijg ik weeën (en ze worden pijnlijk nu).

Ik mag niets doen, moet zelfs de afwas al zittend op een stoel doen, mag geen trappen meer lopen, dus slaap in de zetel, mag m'n kids niet naar school doen of ophalen (is net om de hoek) en ga zo maar door. Hang voor alles van iedereen af. Alleenstaande zijn is op dat vlak geen pretje.

De was uit de machine halen geeft weeën, op m'n rug liggen of buik onder douchestraal houden ook.

De gynae is verbaasd dat de baby nog in m'n buik zit, heb al 2.5 cm ontsluiting.

Ik ben nu 26 weken, en moet minstens nog 6 erbij zien te krijgen, tot week 32. Ik ga voor de 36 weken, kan me niet schelen wat ik ervoor moet doen!

Heb al 4 ziekenhuisopnames achter de rug, en er zullen er nog volgen. Ook heb ik al de eerste spuit gekregen om de kleine z'n longetjes te laten rijpen en maandag komt de tweede en laatste (krijg de hoogste maximum dosis).

Wat je allemaal over kan hebben voor je kleine uk hé...
    En dat het me gaat lukken, dat zwéér ik je! Nah ;)

8. Dankje Lisette :D

Ja platliggertje heeft wel de :beroerdste-zwangerschap-ooit-award gewonnen.

Maar het gaat allemaal goed komen hoor platliggertje, je bent al een super mama van twee kids, Je hebt je al meer dan genoeg bewezen dat je alles overhebt voor de puk in je buik! Jouw kids mogen maar trots zijn op zo'n volhardende mama!
    En je hebt nu de magische grens van 26 weken gehaald ;) gefeliciteerd!
    Ik duim voor je dat je de 36 weken haalt!

9. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Pff platliggertje wat een rotsituatie zeg! Heb even je topics een beetje gelezen, en ik loop maar te zeuren over misselijkheid en nierstenen... ;)
    Hoop dat je het tot week 36 haalt meis! Je hebt al goed bewezen dat je alles voor je babytje over hebt! Echt ik vind het knap dat je alles zo positief inziet.

10. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ja, dat vind ik ook! Hou moed, platliggertje, je komt er zeker en vast!

Ik heb verder geen klagen, juist dat het wat begint te wegen en ik nu echt als een pinguin loop :rolleyes:
    Ik had vrijdag bij de gyn een klein vingertopje opening maar de baby is zeker nog niet helemaal ingedaald!
    Dus ik heb totaal geen vermoeden of het voor binnenkort of voor rond mijn datum of later zal zijn!

Ik hoop stiekem in de paasvakantie omdat dit wel gemakkelijker zou zijn voor mij en mijn eerste zoontje! Mijn ouders zijn dan thuis en dan kan hij alle dagen daar blijven!

11. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    ik hoor niet thuis,maar wil jullie veel sterkte toewensen jullie zijn 1 voor 1 supermeiden.een dikke proficiat voor hoe jullie het aanpakken jullie mogen heel fier zijn op jezelf ! wou dit even kwijt.veel liefs. ;)

12. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hey Christa, Danke! :oops:

Maandag op controle geweest en géén opening bij, baby helemaal ok, hou het zeker nog die 5 weken vol, en ben van plan er 10 van te maken, nah.
    32 weken is een beetje vroeg, 36 klinkt véél beter :)
    Tgaat zo snel vooruit... Voor we het beseffen, hebben we onze spruit in onze armen!

13. christa30

christa30 Actief lid

6 mrt 2007
    112
    0
    0
    arbeidster
    wielsbeke(belgie)
    hey platliggertje,ben er zeker van dat het lukt,ik vind jullie echt sterke vrouwen heb heel veel respect voor jullie ! jullie kindjes mogen trots zijn op hun mama.veel liefs. ;)

14. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Zie het nu pas, shame on me! Hoop dat je snel een posi test mag verwelkomen! Heel veel succes gewenst :) (waar ligt Wielsbeke?)

15. linda83

linda83 Actief lid

Hey Meiden,

Ik had me al eerder voorgesteld maar wil jullie even laten weten dat ik
    25 maart om 04:45 ben bevallen Reinier!
    Hij woog 3385 gram en was ongeveer 50 cm bij de geboorte (inmiddels al weer wat gegroeid ;) )
    Het is een heel mooi kereltje..en alleen maar een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
    Hier komt geen vent meer tussen :) ;)
    Ik "moet" nu verhuizen naar de single mama's en hoop jullie daar dan weer te zien!Al zal ik ook regelmatig nog even hier spieken!
    Succes meiden!

Groetjes Linda

16. Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van Reinier!

17. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje!

18. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hoi Linda,

Leuk hoor! Geniet er maar lekker van en tot ziens bij single mama's!

Liefs,

Modo

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Gefeliciteerd met de kleine Reinier. wat een heerlijk ventje. En wij kunnen het best alleen jij hebt het bij deze maar weer eens bewezen.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd! En welkom bij de single mama's! Mocht je ergens mee zitten dan kun je me altijd een pbtje sturen :D

Deel Deze Pagina