Hey hallo allemaal, Wat grappig. Ben hier al heel lang niet meer geweest. En zie nu dit forum. Ik had aan een mod gevraagd of het mogelijk was een forum te openen voor alleenstaande moeders. Leuk dat die er nu ook is. Bedankt Mods! Ik zal me even voorstellen. Ben Wendy 26 jaar en alleenstaand. Of de vader het kindje wil erkennen is nog een vraag voor iedereen. Groetjes Wendy
Hallo Wendy, ben blij dat ik de eerste mag zijn om u welkom te heten in deze groep! Je zal hier zeker en vast goed ontvangen worden en antwoord krijgen op al je vragen! Groetjes Leen, Jonas en ?
Ik heb deze middag tijdens het shoppen de papa van de beeb gezien, nog een geluk dat hij me niet zag! Tot voor enkele weken kon ik m'n tonnetje goed verstoppen onder een pull, maar nu gaat dat niet meer. Schrok me een bult (of neen, die heb ik al ) Wat die weer in België komt doen, is me een raadsel Blij dat ik binnenkort verhuis, wil die tronie van m'n lang zal ik leven nimeer zien! Bah, ben er zo razend op. Al gaf hij me nog een miljoen, een schop onder z'n reet krijgt-ie, net wat hij verdiend, nah. Ik was verdorie in staat hem aan te vliegen Beter af zonder die verslaafde, laffe kerel, zeg dat ik het je gezegd heb Meneer vind zich te jong om papa te zijn, 40 is ie! Moet hij dan wachten tot z'n 60? Oooooooooh, ik ben er zo kwaad op! Me om die reden dumpen terwijl ik z'n kind draag
Ik kan je goed begrijpen platliggertje! Ik zie mijn ex, jammer genoeg, nog redelijk veel want hij woont in dezelfde stad en is niet van plan om weg te gaan! Hij zoekt wel geen contact met mij, OEF, maar hij passeert mijn huis op de moto of ziet mij altijd als ik dan in stad rondloop. En dan krijg ik ook zo een k..tgevoel! En is hij het niet dan zijn het zijn kameraden wel die ik zie! Dat vind ik dan wel jammer want ik ga me echt niet opsluiten met zo een goed weer en als baby geboren is zal ik er dan ook mee uit wandelen gaan! Ik hoop maar dat hij het zo houdt en mij nooit aanspreekt want heb hem niets meer te zeggen! Ik hoop ook voor jou dat hij daar gewoon was omdat hij iets te regelen had en binnenkort terug weg is en je gewoon met rust laat!
Ik hoop het ook Lastig voor u! Ik zou het ni kunnen, zou verhuizen... Héé! Nog 3x slapen en je mag je biezen pakken spannend!
Tja, ik heb eigenlijk niet zo veel keus hoor, verhuizen ligt redelijk moeilijk bij mij! Ten eerste, heb ik mijn huisje gekocht (alleen )en woon ik er nu nog maar 1,5 jaar in. Als ik dan zou verhuizen krijg ik naast een boete van financiën ook nog de last dat ik dan iemand moet vinden die het wil huren zodat ik mijn lening kan verder betalen en ergens anders dan moet huren! Is eigenlijk niet logisch hé?! Ten tweede, iedereen van mijn familie woont hier en ook mijn ouders, die me nu in alles helpen en ik wil die gewoon niet achterlaten! En ook omdat ik vind dat ik dat voor hem zeker allemaal NIET wil opgeven! Is hij mijn gezicht beu wel dat hij dan maar verhuisd! :x Hij heeft geen werk, geen huis, niks hier... Dat hij maar terug naar de Walen kruipt, daar hoort hij thuis! Ja, ik weet het, niet lang meer hé! Begin ook al serieus zenuwachtig te worden hoor
heb gister de vader van mijn kindje aan de lijn gehad. Heel relaxed gesprek, maar dat hebben we gelukkig altijd wel. Hij wil het kindje wel erkennen denk ik, maar wil eerst na de bevalling een vaderschaps test. We kennen elkaar amper en kan het me dus wel voorstellen van zijn kant.
Zo houden qids! Als jij je er goed bij voelt dat hij nog contact met je kindje heeft en jullie kunnen zo blijven overeen komen dan is dat het beste voor jullie drie!
Leen: Jeetje nog maar een paar dagen! Ik ben helemaal zenuwachtig voor jou . Ik wens je ontzettend veel sterkte!
Dankuwel goddes tear! Ik ben ook enorm zenuwachtig hoor! Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte hé, maar hou er rekening mee dat als ik een keizersnede krijg, ik 7 tot 10 dagen in het ziekenhuis ga verblijven en pas daarna iets kan laten weten! En ook al wordt het gewoon ingeleid en kan ik vaginaal bevallen dan blijf ik ook nog 5 dagen in het ziekenhuis! Ik zal jullie zeker en vast vertellen daarna hoe alles verlopen is en wat er allemaal gebeurd is! Bedankt voor de steun en indien ik jullie niet meer hoor tot na de geboorte hé!
Leen, waarom moet je 5 dagen in het ziekenhuis blijve?! Ik zit hier nog niet zo lang (wel op zwangerschapspagina, maar niet in deze topics) dus heb ik waarschijnlijk wat gemist. Inderdaad heel veel sterkte voor de bevalling!
Wel miszmii, dat komt omdat ik bij mijn eerste zwangerschap een zwangerschapsvergiftiging heb gehad en ik een keizersnede heb gehad en dus MOET ik in het ziekenhuis bevallen! En hier in België heb je ook bij een vaginale bevalling een korte en lange ziekenhuisperiode! Kort is twee dagen en lang vijf dagen! En aangezien ik extra moet opgevolgd worden zal ik de lange periode moeten blijven! Maar er is ook veel kans dat het een tweede keizersnede wordt en dan moet je in België 7 tot 10 dagen in het ziekenhuis blijven en ik vermoed dat het bij mij dan ook wel de lange periode zal zijn! Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag, hihi En ik zie dat het bij u ook voor alle dagen kan zijn, dus jij ook veel sterkte toegewenst tijdens de bevalling en dat je je lieve schat maar vlug in je armen mag houden! Groetjes
Miszmii en Leen: Beval ze! Leen: Ik hoop dat je snel uit het ziekenhuis mag (en ik hoop voor jou na een vaginale bevalling ). Ik wacht met spanning af! Ik verwacht 28 april een volledig verslag van jou, dus dan weet je dat . En dat geld ook voor Miszmii! !
Okay Leen ik snap het. Hier is de periode van een keizersnede ook 7 tot 10 dagen geloof ik.. Weet ik niet zeker. Maar een vaginale bevalling maar 1 dag, als het voor 12 uur geboren word mag je die dag nog naar huis en anders de volgende dag. Behalve als je kindje te vroeg is, en het is nog niet op gewicht dan mag de moeder wel naar huis, maar de baby niet. Meestal blijft de moeder dan ook wel. En natuurlijk moet alles wel gewoon goed zijn voordat je naar huis mag. En na de bevalling zal ik even een verslagje hier plaatsen. Zodra ik tijd heb. Ik voel nu nog niks... Dus het is afwachten wanneer het komt!