Nog geen nieuws van Leen, de bevalling zal ingeleid zijn (ofwel keizersnede, ik hoop een vaginale!). Wat is dat spannend! En voor jou wordt het ook spannend nu hé Miszmii! Met dit warme weer weegt het wss ook wel zwaar, heb er zelf al zo'n last van. Wou dat ik ook al op het laatste was...
Ik heb het zwaar ja... Kan momenteel niet rechtstaan van de pijn in men benen door het vocht en lig met een kruik ijskoud water in men nek. Kan zo al niet tegen de hitte, ben dolblij dat ik nog voor de zomer moet bevallen (zit ik te praten, net of ik ga de laatste dagen in ) Zwangerschapsdementie blijft m'n enige echte excuus
Brr, dat klinkt allemaal niet lekker nee. Hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat... Hahaha, tja die dementie is bij mij ook sterk aanwezig hoor! Jij schiet trouwens ook al op, bijna 30 weken! Vind het nog steeds ontzettend knap van je dat je het zo vol houdt!
Belt de gynae net (persoonlijk) naar mij dat hij een spoedvergadering heeft, de afspraak van deze avond wordt verlegd naar volgende maandag, bah... Hij wil me vanaf dan om de week al zien Wil me per sé opvolgen omdat de 32 weken erg dichtbij komen en wil geen risico's nemen ivm verkalkte moederkoek en zo. Ben ik wel blij om! Hij zei ook dat als hij vind dat de kleine niet meer bijgroeit of hij echt te ver is ingedaald, hij wil inleiden. Alles om het de baby en mij makkelijker te maken. Droom van een gynae heb ik Heb ook z'n privé nr gekregen zodat ik hem ten alle tijde kan bereiken in het geval dat het zou begonnen zijn, zodat hij onmiddellijk naar het ziekenhuis kan vertrekken (want als ze hem vanuit het ziekenhuis bellen kan hij al telaat zijn wegens stortbevalling die er met alle zekerheid komt). Het wordt spannend! Nog zeker 2 weken liefst nog 6 weken. Verder dan de 36 weken mag ik niet (al die weeën zijn niet zo goed voor de beeb). 6 weken zijn zowiezo al kortbij! Moet ik niet tot eind juni, jeej En er is geen risico voor de beeb, heb spuiten gekregen om z'n longetjes te laten rijpen en hij zit momenteel goed voor op z'n gewicht en lengte
Ow wat heerlijk joh! Super zo'n gyn! Nou we gaan in iedergeval voor de twee weken, en elke minuut daarbij is mooi meegenomen, toch? Wel fijn, ff wat beter nieuws, verdien je ook wel hoor!
volgens mij had ik me bij deze groep nog niet voorgesteld: marijke, 34 jaar, gouda, full time baan totaal onverwacht zwanger (ondanks condooms) en nog geen reactie gehad van de one-night-stand
hallo ik ben dionne bijna 3 jaar geleden ben ik zwanger geraak van mijn eerste. toen ik het hem vertelde zi hij gelijk dat het niet van hem was... hoe kort zichtig kan iemand zijn! na heel veel geruzie kwam hij im mijn 4e maand toen ik verteld had dat het een jongentje zou worden toch maar een cadeautje brengen, voor het kindje dat niet van hem was volgens hem, toch wel raar. uiteindelijk hebben we tot aan de bevalling niet meer met elkaar gesproken. 5 min na de bevalling heb k hem gebeld en verteld dat hij vader was geworden, twee weken later smste ik hem om te vertellen dat hij wel langs kon komen omdat er niemand zou zijn die dag.. toen zei hij ikheb geen tijd en als ik er klaar voor ben neem ik wel kontakt op met jouw/ familie. nou een jaar later nog niks van hem gehoord en ook nooit meer gezien.. en we wonen in een stad van 25.000 mensen dus de kans dat je elkaar tegen komt was heel groot maar ok dus nooit gezien. anyway ik met de eerste verjaardag van mijn zoon hem gesmst met de vraag of hij nog eens van plan was om te komen want het ging nu toch wel er lang duren en zo anders werd de drempel alleen nog maar groter om te komen.. kreeg ik toch de verwijten van hem dat ik hem moet willig dat jaar al bij hem weg had gehouden.. en plus hij wilde niks met mij te maken hebben dus daar liet hij het bij. nu heb ik al weer een jaar een nieuwe vriend en ik heb het omarmt en los gelaten... ik heb laten zien dat ik hem niet nodig had om mijn zoon op te voeden.. hoe erg het ook is voor die kleine man van mij.. maar wat hij niet heeft kan hij ook niet missen! wij zijn nu gelukkig.. liefs dionne
Hallo meiden, Welkom! Leuk dat jullie er bij komen - altijd leuk om nieuwe zwangeren te ontmoeten! Ik wens jullie veel schrijfplezier en een voorspoedige zwangerschap, ondanks en dankzij de speciale situatie! Laten we elkaar op de hoogte houden. Ik heb morgen mijn 20 weken echo - erg spannend. Ma, pa en (tweeling)broer gaan mee om de kleine toe te zwaaien. Heel gezellig! Groetjes, Modo
Hee hallo, Ook ik wil me aansluiten bij dit topic.Ik heet saskia,ben 25 jaar en gescheiden na een huwelijk van 6 jaar waaruit mijn twee dochters (een tweeling van 6) zijn geboren.Ik heb middenin de scheiding van mijn expartner een ander leren kennen en ben van hem ongepland zwanger geraakt.Na veel overleg en twijfel wilden we ons kindje toch houden,en besloten we ervoor te gaan.Helaas bleek dat ze het downdyndroom had,en hebben we ervoor gekozen om de bevalling in te laten lijden.Met 17 weken zijn we bevallen van ons dochtertje.. Dit is 9 mei as weer een jaar geleden.Het verdriet is nog steeds groot,en we hebben ervoor gekozen om er opnieuw voor te gaan.Nu ben ik 20 weken en 3 dagen zwanger en gelukkig is alles goed met deze kleine.We verwachten hem/haar op 16 september.Toch is onze relatie niet zoals het hoort en wonen we appart.Vaak heb ik wel mijn ups en downs omdat ik hem heel erg mis op vele momenten.We zien elkaar bijna elke dag,maar das heel sporadisch.Ooit hoop ik toch op meer,want ik ben stapelgek op de vader van deze kleine die eraan komt.Toch weet ik zeker dat ik het ook zonder hem red,anders was ik hier nooit voor gegaan,we hebben hier duidelijke afspraken over gemaakt.Sommige mensen kunnen onze keuze niet begrijpen en respecteren en dat maakt het ook soms wel eens moeilijk...
Hey Sas, Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat alles nog goed gaat komen tussen jou en je vriend. Succes ermee! Gr. Wendy