Ik zou er vanuit gaan dat ze er in zitten. Bij het huis zit anders een bed wat incompleet is. Is het zelfde als de lade uit de vaatwasser meenemen omdat hij ook in de nieuwe vaatwasser past of de glazen plaat uit de inbouwkoelkast.
Goed punt. Ik dacht eerst dat het er niet in hoorde te zitten maar dit heeft mij overtuigd. Maar bij de aanschaf van een huis is de prijs van een lattenbodem maar een schijntje, als de verkopers het mee willen nemen zou ik er geen punt van maken. Het is altijd beter ze te vriend te houden.
dit dus! en mochten ze de bedstee willen houden hebben ze misschien wel kans dat hun eigen lattenbodems erin passen als het toch een standaard maat is.
Supermooie bedstee. Die zit toch vast in het huis. Dan zou ik er vanuit gaan dat daar de lattenbodems bij zouden zitten als ik het huis kocht.
oh wauw die bedstee!! *insert hearteyes* maar bij zoiets zou ik als koper wel verwachten dat de lattenbodems achter zouden blijven denk ik. ten eerste omdat ik niet zou weten hoe ik ze eruit zou moeten krijgen/nieuwe erin zou moeten krijgen maar dat zal wel aan mij liggen
Ik zou het laten zitten. Net zoals eerder gezegd. Je neemt ook niet de kraan van de wasbak mee zeg maar Super tof trouwens! !
Zonder lattenbodems is het geen bedstee meer maar alleen een stee. Ik zou dus verwachten dat ze er nog inzitten.