Nee zou nooit zo ver van mijn ouders kunnen, dus dat zou dan worden wanneer mijn ouders overleden zouden zijn. Verder vindt ik Amerika wel een heel ander uiterste kwa wetten e.d. dus weet niet of ik naar Amerika zou willen..
Ik ben een echt familiemens, dus nee, ik zou er heel ongelukkig van worden om zonder mijn familie naar het buitenland te verhuizen.
Absoluut niet! Misschien tijdelijk voor Max 1 a 2 jaar maar langer echt niet! Schoonzusje en zwager wonen er nu met hun twee kindjes. Ik mis ze enorm maar aan de andere kant hebben we wel een heel leuk contact nu. We zijn daar ook geweest en zij komen twee keer per jaar hier heen. Het is bij hun wel tijdelijk als het goed is komen ze terug.
Wij hebben zelf plannen om te emigreren, eerst voor een jaar en van daaruit verder kijken. Ik zelf zou niet naar Amerika willen. Maar als het om een ander land zou gaan, had ik het zeker gedaan!
Nee, echt niet! Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. Mijn familie en vrienden zijn me meer waard dan een flink salaris en een mooi huis.