Ik zou wensen dat ik slank zou zijn met een mooi lichaam. De rest heb ik eigenlijk al. Een leuke man, 3 gezonde kindjes, werk, een huis, tot nog toe voldoende geld om rond te kunnen komen. M'n ouders leven niet meer, maar ik heb ze een geweldige 30 jaar wel gehad. Dus bovenstaand blijft mijn wens.
Dat mijn dochter haar gedragstoornissen verdwenen zijn en dat ze dus een makkelijker leven zal hebben (en wij daardoor ook)
Dat ik weer normaal zou zijn.. Zonder pijn weer normaal kunnen lopen niet nagekeken worden omdat ik zo moeilijk loop.. Hakken kunnen dragen.. Gek kunnen doen met mijn ventje weer kunnen werken..
natuurlijk heb ik de standaart wens gelukkig en gezond zijn samen met mijn gezin. Maar een persoonlijke wens zou zijn: dat ik van mijn tattoo's af ben heb er zo'n spijt van!!!
Mijn ene wens zou zijn, dat ik nog 5 wensen mag doen (en dan mag je raden wat mijn 5e wens wordt...).
Ik zou een ander huisje wensen. Woon nu op een zolder van 40m2, toevallig net nieuwe ramen gekregen maar het eheft twee jaar gekost voordat de huisbaas eens besloot dat het gedaan werd. Het lekt, er is geen ventilatie in de badkamer, geen afzuigkap in de 'keuken', zoontje heeft geen eigen kamer en slaap dus in een apart hoekje achter een gordijn om het toch maar een beetje 'zijn' stukkie te maken... en zo nog even verder. Ik wil geen villa. (ben slecht in schoonmaken, namelijk!) Ik wil gewoon een huisje of appartementje waar ik mijn zoontje een eigen kamertje kan bieden. Dat is alles, meet hoef ik niet eigenlijk.. Oja, nou misschien dat de hond van mijn vriend niet zo happerig naar mijn kind is. Dat zou alles eem heel stuk makkelijker maken..
Ik zou graag willen dat ons huis snel verkocht word zodat we wat anders kunnen kopen. Ook zou ik wensen dat ik mijn overleden opa en oma nog een keer zou kunnen zien.
Dat mijn man weer hele dagen werkt. Dan hebben we A inkomen B is hij uit mijn middelste zijn haar C is mijn middelste uit zijn haar D zie ik het allemaal weer een beetje zittene n bungel niet op het randje van een depressie (nouja hoop ik dan maar. Zal in ieder geval helpen!)
Dat batuhan zijn beperkingen niet heeft. En net als zijn andere leeftijdsgenoten kan rond rennen, praten zeggen waar hij pijn heeft. Dat hij honger of dorst heeft. Dus gezondheid voor onze kleine man
Mijn allergrootste wens is dat mijn lieve mama geneest van haar Tinnitus. Daar zou ik alles voor over hebben..