Mijn wens zou zijn, dat mijn dochtertje weer alles kan doen met haar rechterkant. Het gaat al heel goed hoor, maar toch wil je als moeder dat je kindje helemaal gezond is en helemaal niks mankeerd.
gezondheid voor iedereen die belangrijk voor me is, natuurlijk. maar buiten dat? ik zou zo graag nog eens met mn opa praten, zijn gedachten weten over wat er gebeurt is in de familie, en hem mijn kindje(s) laten zien, de man zou apetrots zijn geweest!
Dat ik nog 1 keer met mijn opa en oma (overleden in maart) kon kletsen.. Dat ze Jesse nog een keer konden zien.. Tja mis ze...
Heel cliché, maar ik zou dan wensen dat ik en al mijn dierbaren gezond mogen blijven en oud mogen worden!
Ahhhhh ik sluit me aan bij de wens van giraf! Gezonde kindjes voor alle kinderloze meiden met kinderwens.
Ik zou op dit moment wensen dat mijn vriend in kenya hier kon komen voor onbepaalde tijd/al is het maar 3 maanden om bij de bevalling van mijn kleine meid te kunnen zijn en samen met zijn 3e een gelukkige tijd kunnen hebben..
Dat er een medicijn tegen kanker wordt gevonden dat iedereen kan genezen zonder dat je er zo ziek van wordt als bijvoorbeeld van chemo.
Dat ik eindelijk van die Hernia's af ben. Ga van de ene hernia na de volgende. Operaties, therapie en me werk niet kunnen dien zoals ik wil. Dat is dus mijn enige wens en kan dan eindelijk me oude leventje weer oppakken
Mijn wens is dat ik hoop dat ons zoontje niet dezelfde beperking heeft als mijn vriend. (al heb ik het vermoeden van wel)
Ik zou wensen dat er een medicijn voor kanker en aids werd gevonden. Soort pillenkuur ofzo of infuus en dat dat de zieke cellen aanvalt ofzo en ze beter maakt.
Ik zou dan niet alleen gezonde kindjes wensen voor alle kinderloze meiden met kinderwens, maar voor iederéén met een kinderwens. Dus ook de meiden die al een kindje hebben
ik zou willen wensen dat ik mijn moeder nog zou kunnen zien en zij over 2 maanden haar kleinzoon. (mijn moeder is overleden)
Dat ons zoontje, die momenteel vecht voor zijn leven,geneest van de leukemie en wij gewoon een gelukkig gezinnetje kunnen zijn