Helemaal mee eens. Als ik vroeger een treinabonnement moest kopen ging ik ook met 330 euro over straat, maar dat hield ik vast, in een portemonnee in m'n jaszak, totdat ik het aan de persoon bij het NS loket kon geven Ik haalde m'n hand dan echt voor niets of niemand uit m'n jaszak hoor, ik was veel te bang dat het er uit zou vallen en weg zou waaien o.i.d. Ik zou het ook lekker houden! *Droomt weg*
ja spijt maar dan voor die gene, maar op dit moment zou ik het houden. zie ik dat iemand het verliest of laat liggen dan ren ik er achter aan en geef het terug, klein of groot geld.
tja, sta wel in twijfel zou zo'n groot geldbedrag niet vastgelegd zijn qua nummering. dat als ze dit melden, en je gaat het uitgeven dat ze het dan kunnen achterhalen. zou het wel aangeven bij de politie, maar niet afgeven. degeen die het verloren is kan dan een afspraak maken om het op te halen, en me dan wel een aantal nummers moeten melden zodat ik zeker weet of het wel van hem/haar is... maar het liefst zou ik het willen houden, verdelen onder armen, onder mijn armen wel te verstaan...hihihi
Naar de politie brengen! Je weet nooit van wie het is, iemand die lang heeft moeten sparen of misschien bloedgeld van criminelen! :O
10 euro, eerlijk is eerlijk, ik zou het gewoon laten liggen. Het is niet van mij en aangeven, tjah of ze daar nou wat mee doen... Ik neem nog geen dubbeltje!