Tja, het feit blijft dan dat ik het persoonlijk echt stom vind om met zo'n bedrag over straat te gaan ? ... Waar moet je tegenwoordig zoveel in contanten nog iets betalen ??
Ik heb ooit een los briefje van 1000 gulden gevonden op het zebrapad, tientallen mensen waren er al overheen gestapt. Ik zag 'm van veraf liggen. De meest spannende seconden in mijn leven. Nee, dat briefje was écht voor mij bedoeld! Wat was ik blij!! (Uiteraard heb ik niet staan gillen op het zebrapad, maar het nonchalant in mijn zak gestopt, om thuis he-le-maal uit mijn dak te gaan!)
Weet je hoeveel oudere mensen dit doen? Omdat ze niet weten hoe het tegenwoordig werkt met pinnen en weet ik veel wat? Die gaan naar de bank om het geld te halen voor de verbouwing van hun huis bijvoorbeeld.
Ja maar je raakt het niet voor niks kwijt zulke dingen gebeuren echt net wanneer je het niet gebruiken kunt.
ik bewaak m'n dochter ook met m'n leven en ik weet van al die ongelukjes die kunnen gebeuren, maar TOCH is m'n dochter van de commode afgevallen... Hartstikke stom.. Absoluut... Maar het gebeurd wel, net als het zoveel andere ouders overkomt. Net zoals dit soort dingen ook kunnen gebeuren, zonder dat het om een 'stom' iemand gaat.
Denk wel degelijk dat het strafbaar is , dat is geld dat je niet rechtmatig verkregen hebt en waar waarschijnlijk dus ook geen belasting of wat dan ook over betaald is .. Houden zou niet zo´n probleem zijn maar uitgeven wel ben ik bang
Hahahaha compleet offtopic maar busted Dat is echt nostalgie die buideltasjes! Maar ik vind het heel erg raar als iemand die niks met criminele activiteiten te maken heeft met zoveel geld over straat zou lopen... Je kunt toch gewoon via de bank geld overmaken. Bovendien zou ik ook mijn twijfels hebben bij de politie... wie weet stopt die agent het wel in zijn eigen zak
gewoon naar spanje op vakantie daar betalen ze nog steeds met 500 euro bij de super zonder te checken die zijn daar extreem makkelijk in..
ja daar heb ik dezelfde twijfels bij maareh nostalgie of niet wij gebruiken nog buideltasjes op vakantie vooral
En als er de volgende dag een wanhopige oproep in de krant staat van iemand die dat geld is kwijtgeraakt. Breng je het dan wel terug? Of doe je alsof je neus bloed en het niet hebt gelezen.
hihi rustig blijven en vooral nonchalant in je zak stoppen (niet teveel om je heen kijken) *zet een spannend muziekje erbij aan* hihi ik zou dat ook hebben hoor... en dan eenmaal het hoekje om hoor je toch een gil! (van vreugde)
Heel veel oude mensen kunnen niet met de computer overweg en vinden het makkelijker om het bij de bank op te halen en contant te betalen niks crimineels aan.
Maar het is wel zo Je kunt niet weten of het van criminelen afkomt, maar het HOEFT absoluut niet, dus ik denk niet dat je het daardoor kunt rechtvaardigen.
Nou, als ik het kwijt was geraakt dan zou ik echt wel een oproep doen via de krant of media, daar is niks raars aan. Maar goed, ik ben nog van de stempel: wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet.